ویژه

معیشت مردم را باید فوری سامان داد

دکتر یحیی آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی و عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت: در دولت ام سعی می کنم هزینه های سلامت رایگان و یا با حداقل هزینه باشد.
 به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در جمع نخبگان سیاسی و اصولگرایان ارومیه سخن می گفت با اشاره به وضعیت فعلی کشور و مشکلات اظهار داشت: مشکلات  کشور به خصوص در موضوعات اقتصادی را شناسایی کرده و برای حل مشکلات برنامه دارم و مطمئن باشید با دست پر آمده ام .
آل اسحاق با بیان اینکه بدون برنامه مشخص نمی توان وارد صحنه انتخابات شد تصریح کرد: کسانی که بدون برنامه وارد صحنه اجرایی کشور می شوند و تنها به شعار می پردازند به نظام و انقلاب و مردم آسیب  می زنند.
وی تصریح کرد: بیشترین تهدیدات خارجی در حوزه اقتصاد است و در داخل هم معیشت، سلامت، بهداشت، مسکن، رفاه عمومی، تورم، بیکاری، سیستم ارزی و بانکی، محیط زیست، امور بین الملل، تامین نیازهای بخش تولید از مهمترین دغدغه ها و نگرانی هاست که باید برنامه مدونی برای حل آنها اتخاذ کرد.
نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ضرورت دارد تا رئیس جمهور آینده با یک تیم مجرب و کارآزموده و امتحان پس داده در صحنه مدیریت کشور حضور یابند تا با معرفی وزرای متخصص و اهل فن مشکلات را حل کند.
آل اسحاق تصریح کرد: از همه ظرفیت های اجتماعی کشور به عنوان سرمایه های ارزشمند باید استفاده بهینه کنیم  و فضای بد اخلاقی جامعه باید به خوش اخلاقی و تعامل تبدیل شود و برخی ساختارهای نظام باید احیاء شود که سازمان مدیریت با لحاظ از آن جمله است.
وی همچنین با اشاره به وضعیت سلامت در کشور خاطر نشان کرد: در بخش سلامت نیازمند بازنگری و کار اساسی هستیم زیرا از 40 هزار میلیارد تومان سرانه سلامت کشور تنها 15 هزار میلیارد تومان آن را دولت پرداخت می کند و 25 هزار میلیارد تومان را مردم پرداخت می کنند که ساماندهی این وضعیت با دولت آینده است.
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان تاکید کرد: در دولت ام سعی می کنم هزینه های سلامت رایگان و یا با حداقل هزینه باشد.
 وی اظهارداشت: معیشت مردم را باید فوری سامان داد و تامین مایحتاج مردم از کارهای ضروری دولت است.
 

https://shoma-weekly.ir/7Ptkgq