مجلس

معاونت امور زنان ریاست جمهوری به قانون عمل کند

بر اساس قانون تنظیم مقررات مالی دولت معاونت امور زنان ریاست جمهوری موظف است هر ۶ ماه یک‌ بار گزارش عملکرد خود را به مجلس ارائه دهد.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون تنظیم مقررات مالی دولت معاونت امور زنان ریاست جمهوری موظف است هر ۶ ماه یک‌ بار گزارش عملکرد خود را به مجلس ارائه دهد.

خبرگزاری فارس: معاونت امور زنان ریاست جمهوری باید گزارش هزینه‌کرد بودجه خود را به مجلس ارائه دهد

لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در مورد شیوه نظارت بر هزینه‌کرد بودجه‌های معاونت امور زنان ریاست جمهوری، گفت: در اصلاح قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که زمستان سال گذشته به تصویب رسید بندی به این قانون اضافه شد که بر اساس آن به معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی اجازه داده شد از بودجه‌های دولتی استفاده کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: استفاده از بودجه‌های دولتی برای معاونت امور زنان ریاست جمهوری الزاماتی را به دنبال دارد مبنی بر اینکه گزارش عملکرد هزینه‌های بودجه خود را هر 6 ماه یک‌بار به مجلس ارائه دهند.

این عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: هم اکنون این موضوع در مجلس به تصویب رسیده و به قانون دائمی تبدیل شده است و با توجه به اینکه این قانون به آنها ابلاغ شده بنابراین معاونت امور زنان باید گزارش هزینه‌کرد خود را به مجلس ارائه دهد.

https://shoma-weekly.ir/Ehthyf