جامعه

مظلوم سازی محاربان و اغتشاشگران توسط رسانه‌های معاند، ادامه پازل جنگ ترکیبی است

محمد قادری جوسازی‌های رسانه‌ای و مظلوم نمایی درباره مجازات محاربان و مجرمان در اغتشاشات اخیر را در ادامه پازل جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران دانست و گفت: آنها قصد دارند مردم را نسبت به آرای دستگاه قضا دچار شبهه کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص فاز دوم عملیات رسانه‌ای دشمن و مظلوم نمایی از مجرمان و محاربان اغتشاشات، جوسازی‌های رسانه‌ای و مظلوم نمایی درباره مجازات محاربان و مجرمان در اغتشاشات اخیر را در ادامه پازل جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران دانست و افزود: این شرایط در حقیقت بخشی از برنامه نویسی غرب علیه ایران است که گام به گام در حال اجرا است.

وی با تصریح بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران خود را موظف می‌داند با ناقضان امنیت و آرامش عمومی برخورد نماید، اظهار کرد: اپوزیسیون و رسانه‌های آنها، این موضوع را پیش بینی می‌کردند و به همین جهت از قبل سناریوی مظلوم نمایی را در دستور کار قرار داده بودند. آنها برای اجرای سناریوی خود تلاش دارند عوامل اغتشاشات را به عنوان عناصری که دنبال احقاق حقوق مردم هستند معرفی کنند. در حقیقت آنها تلاش دارند جایگاه جلاد و شهید را تغییر بدهند.

این کارشناس مسائل سیاسی شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای لندنی و سعودی را بسترساز مظلوم نمایی اغتشاشگران عنوان و بیان کرد: تروریست‌های رسانه‌ای وارد این عرصه شدند و سعی داشتند روی افرادی که به دست دادگاه‌های صالحه سپرده شدند مانور رسانه‌ای بدهند و آنها را به عنوان انسان‌های آزاده و مظلوم معرفی کنند.

وی از فشار به مقامات غربی توسط رسانه‌های اپوزیسیون برای حمایت از اغتشاشاگران و محاربان گفت و ابراز کرد: آنها همچنین با این کار، به مخاطبان خود در داخل القا می‌کنند که کشورهای غربی حامی آنها هستند.

در چند روز گذشته برخی مقامات کشورهای غربی اعلام کرده‌اند که کفالت حقوقی یک محکوم یا اعدامی در ایران را بر عهده گرفته‌اند که بخشی از پازل جدید رسانه‌های غربی برای فریب افکار عمومی است.

قادری تصریح کرد: رسانه‌های دشمن سعی دارند با این اقدمات، مردم را دچار تردید کنند تا این شبهه ایجاد شود که آیا رویکرد و رفتار دستگاه قضایی در کشور عادلانه است یا خیر؟ همچنین تلاش داشتند مردم را در مقابل احکام صادره از دستگاه قضایی قرار دهند تا پوششی برای اقدامات ضد امنیتی خود ایجاد کنند. علی رغم اینکه فیلم جنایت بعضی از این افراد موجود است و اقدام به سلاخی کردن بعضی افراد در کف خیابان کرده است، اما رسانه‌های دشمن سعی در تحریف واقعیت دارند.

وی با بیان اینکه اپوزیسیون و رسانه‌های آنها اقدامات ضد مردمی اغتشاشاگران را خشونت شرافتمندانه تعریف می‌کنند، گفت: آنها مدعی هستند خشونت در ذات انقلاب است و نباید پا پس بکشند و در واقع به این شکل خشونت را تئوریزه می‌کنند. اپوزیسیون خارج نشین که این مسائل را تئوریزه می‌کنند، در اتاق‌های امن خود را در کشورهای دیگر نشسته‌اند و فقط جوانان کشور را علیه یکدیگر تحریک می‌کنند.

https://shoma-weekly.ir/N9m6GK