مجلس

مطمئن هستیم نیت آمریکایی‌ها نادرست است

استکبار جهانی در طی سی و هفت سال گذشته همه گونه دشمنی را با جمهوری اسلامی داشته است و از تمام توان خود برای ضربه‌زدن به این کشور استفاده کرده است لذا ضمن اینکه باید به دیپلماسی توجه کنیم؛ اما در نیت نادرست آمریکایی‌ها مطمئن هستیم که از موضوع صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای برای ضربه‌زدن به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده می‌نماید.
حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در نطق میان دستور خود در صحن مجلس شورای اسلامی ضمن یادی از امام و شهدا و گرامیداشت شهدای 15 خرداد و شهدای مؤتلفه اسلامی، شهیدان امانی، بخارایی، صفارهرندی و نیکنژاد، در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواهان رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود شد و اظهار داشت: جهت تسریع در اجرای پروژه راههای حوزه انتخابیه بنده، به ویژه رفع ترافیک محور دماوند- فیروزکوه و منطقه گیلاوند در مسیر سرآب و محور ایوانکی به آبسرد، فیروزکوه سمنان و زودگذر مهرآباد در منطقه رودهن که به علت غیراستانداردبودن خطرات و ترافیکی سنگینی را ایجاد میکند. به طوری که در سانحه دلخراشی شش نفر از هموطنان را از دست دادیم.

وی در درخواستی از وزیر راه عنوان کرد: وزیر محترم راه نسبتبه تعیین تکلیف گیلاروند دستورات درستی را صادر کنند و جواب مکاتبات ما داده شود. بیش از 15 سال است که این زمینها واگذار شده و دولت حق خود را دریافت کرده است؛ اما هیچ نوع خدماتی اعم از انشعابی برای آب، برق و گاز ارائه نشده است. مردم این منطقه سرگردانند لذا با مدیریت خود این موضوع را حل و فصل کنید. همچنین وزیر راه دستورات لازم را صادر کنند تا میدان ورودی ابتدای شهر فیروزکوه را برای دسترسی به بیمارستان و مسکن مهر فیروز کوه سریعتر احداث گردد.

عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه خاطر نشان کرد: از استاندار محترم و مدیرکل بنیاد مسکن میخواهم که نسبتبه تعیین تکلیف شهرک فاطمیه دماوند و الحاق آن به شهر اقدامات لازم را انجام دهد و مردم در این شهرک بدون امکانات بوده و اذعان کردهاند بعد از چندین سال مردم شهر محسوب میشوند یا روستا؛ زیرا هیچ یک امکانات اولیه رفاهی را ندارند.

عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی در رابطه با روند مذاکرات هستهای تاکید کرد: استکبار جهانی در طی سی و هفت سال گذشته همه گونه دشمنی را با جمهوری اسلامی داشته است و از تمام توان خود برای ضربهزدن به این کشور استفاده کرده است لذا ضمن اینکه باید به دیپلماسی توجه کنیم؛ اما در نیت نادرست آمریکاییها مطمئن هستیم که از موضوع صلحآمیز انرژی هستهای برای ضربهزدن به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده مینماید.

وی یادآور شد: همه آحاد ملت ایران با هر سلیقه و تفکر و دینی نسبتبه بحث هستهای اشراف داشته و پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند و اجازه نخواهیم داد که کوچکترین تضعیفی در امنیت و قدرت نظامی کشور ما پیش بیاید. اگر آمریکا با این حربه در برخی از کشورها موفق بوده است تا اهداف خود را پیش ببرد، آن کشورها حاکمان عاقلی نداشتند که اسرار نظامی خود را در اختیار شما قرار دادند. اینجا ایران است، مهد تمدن با حاکمیت ولی فقیه و مردانی بزرگ، مدیرانی معتقد، دانشمندانی باهوش و سربازان جان برکف، آمریکا بداند این هدف و نیت شوم خود را به گور خواهد برد.

https://shoma-weekly.ir/niUDVA