مجلس

مطالبه خسارتهای فتنه از انگلیسی‌ها در دستور کار نمایندگان»

وی با اشاره به نقش انگلیس در فتنه ۸۸ خاطر نشان کرد:مجلس براساس مصوبه‌ای که دارد و مطابق آن ارتباط انگلستان را از سفیر به کاردار تبدیل کرده است؛ لذا به‌‌ همان میزان بر عملکرد‌ها نظارت دارد.
اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به خبرنگار «شما: در خصوص اظهارات اخیر رادیو فردا مبنی بر مطالبات دولت انگلیس درتسخیر سفارت این کشور در ایران اظهار داشت: این موضوعات به دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه برمی گردد، لذا آنها بیشتر موضوع را دنبال میکنند و در مقابل آنها هستند.

وی با اشاره به نقش انگلیس در فتنه ۸۸ خاطر نشان کرد: مجلس براساس مصوبهای که دارد و مطابق آن ارتباط انگلستان را از سفیر به کاردار تبدیل کرده است؛ لذا به‌‌ همان میزان بر عملکردها نظارت دارد. کوثری تاکید کرد: اما اگر بحث و موارد و یا اقدامی دیگر برای ما قطعی شود، مجلس حتما به موضوع ورود پیدا خواهد کرد و از طریق وزارت خارجه و کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی اقدامات لازم را انجام میدهد. وی افزود: اگر چیزی فراتر از موضوع را دنبال کنند، کمیسیون حتما وارد خواهد شد، یعنی تمام خسارتهایی را که در فتنه ۸۸ توسط عوامل انگلیسی به ما وارد شده است، را مطالبه میکنیم و آن مطالبات مطرح خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/FJ2Bce