مجلس

مطالبات فرهنگی جامعه در حوزه عفاف است

لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تهران پرس در خصوص عملکرد دولت های نهم و دهم در بخش فرهنگ اظهار داشت:در برخی حوزه ها شاهد عملکرد مناسب و در برخی حوزه ها شاهد کم کاری دولت در مقوله فرهنگ بوده ایم.
 لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تهران پرس در خصوص عملکرد دولت های نهم و دهم در بخش فرهنگ اظهار داشت:در برخی حوزه ها  شاهد عملکرد مناسب و در برخی  حوزه ها شاهد کم کاری دولت در مقوله  فرهنگ بوده ایم.

وی ادامه داد در بحث ترویج قرآن دولت کارهای مناسبی را صورت داده و فراکسیون قرآن مجلس از این امر حمایت کرده است همینطور در مقوله ایثار و شهادت دولت توانست فعالیت  های مناسبی را انجام دهد.

لاله افتخاری در خصوص نقاط ضعف برنامه های دولت در حوزه فرهنگ اعلام داشت:در لایحه بودجه92 معاونت قرآنی از بودجه مناسبی برخوردار نشده است و این مسئله تاثیر منفی در جامعه خواهد گذاشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد حمایت دولت ازبعضی فیلم های خاص و مجوز اکران فیلم هایی که در دولت های قبل مجوز پخش نگرفته بودند از جمله نقاط ضعف این دولت دانست.

لاله افتخاری در پایان درخصوص پیشنهاد مجلس به دولت مبنی بر تجدید نظر در ارائه بودجه فرهنگی اظهار داشت:مجلس و به ویژه کمیسون فرهنگی درصدد اختصاص دادن0.5درصد از بودجه 92 به مقوله قرآن و احداث مساجد در شهرهای کوچک ومحروم می باشد.

https://shoma-weekly.ir/tecBlp