مجلس

مصری: اشتغال کلید غلبه بر مشکلات است

مصری بیکاری را منشأ بسیاری از معضلات دیگر دانست و تصریح کرد: اگر درآمد ایجاد شود و شغل وجود داشته باشد، بسیاری از مشکلات دیگر حل خواهد شد.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون بیکاری مهمترین معضل استان است و همه مدیران و نمایندگان استان باید حاشیه ها را کنار گذاشته و به حل این مشکل بپردازند.

عبدالرضا مصری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جلسات اخیر خود با معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت برای پیگیری پروژه ها و موضوعات استان کرمانشاه، اظهار کرد: در این جلسات که استاندار کرمانشاه هم حضور داشت مشکلات عمده استان مطرح و بررسی شد.

وی گفت: پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان، پیگیری پروژه هایی همچون راه آهن غرب کشور، خودروسازی کرمانشاه، پتروشیمی ها و پالایشگاه آناهیتا از مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست ها بود.

مصری تخصیص اعتبارات استان کرمانشاه را نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسات عنوان کرد که باید تا قبل از پایان فصل کار انجام شود، در غیراینصورت با شروع فصل سرما تخصیص اعتبارات کارساز نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های مهم استان نیازمند حضور سرمایه گذاران است، تاکید کرد: در این نشست ها مقرر شد از هرجایی که امکان همکاری در حوزه سرمایه گذاری وجود دارد استفاده و با سرمایه گذاران رایزنی شود.

نماینده کرمانشاه در مجلس اشتغال را از دیگر مباحث مطرح شده در جلسات با مسئولین کشوری عنوان و خاطرنشان کرد: امروز اشتغال مهمترین مشکل کرمانشاه است و همه مسئولین باید با تمام توان برای حل مشکل بیکاری تلاش کنند.

وی از همه مسئولین خواست به دور از حاشیه ها به دنبال ایجاد شغل باشند و از هر راه ممکن برای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند.

https://shoma-weekly.ir/i0DSvk