مجلس

مستضعفین و صاحبان انقلاب زیر پا له می شوند

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تب بیکاری جوانان خرم‌آباد را می‌سوزاند گفت: خیلی از خانواده‌ها زیر خط فقر زندگی می‌کنند و بیکاری امنیت روانی جامعه را به خطر انداخته است.
محمدرضا ملکشاهی راد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت تذکر می‌دهم، اما روی سخن من با رییس جمهور محترم است که فقرا و پابرهنه ها و مستضعفین و صاحبان اصلی انقلاب زیر پا له می شوند.

وی با اشاره به معضل فقر و بیکاری در لرستان اظهار کرد: همواره شاهد خودکشی جوانانی در خرم آباد هستیم که به خاطر فقر و بیکاری دست به خودکشی می زنند.

ملکشاهی راد یادآور شد: هر روز صدها نفر برای اشتغال به ما مراجعه می کنند اما ما جز خجالت چیز دیگری نداریم و متاسفانه یاس و ناامیدی هم جوانان را فراگرفته است.

وی به تعطیلی 300 واحد تولیدی در خرم اباد و دوره چگنی اشاره کرد و گفت: علیرغم این مشکلات، وزارتخانه های مورد تذکر ککشان هم نمیگزد و انگار پرپر شدن جوانان این استان برایشان مهم نیست‌.

ملکشاهی راد با تاکید بر بی توجهی دولت های گذشته نسبت به لرستان خاطرنشان کرد: از رییس جمهور محترم انتظار می رود در این دولت بی توجهی های گذشته ادامه پیدا نکند و آقای رییس جمهور به داد مردم خرم آباد و دوره چگنی برسد.

https://shoma-weekly.ir/QamGDP