مجلس

مساعدت وزیرعلوم در تجدید نظر از انتصابات اخیر

با توجه به عملکرد چند روزه آقای فرجی دانا، وزیر علوم و تحقیقات وفناوری، انتصابهای اخیرشان در وزارتخانه، نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به این روند گلایه مند بودند.
فرهاد بشیری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص طرح استیضاح وزیر علوم و تحقیقات در مجلس اظهار داشت: با توجه به عملکرد چند روزه آقای فرجی دانا، وزیر علوم و تحقیقات وفناوری، انتصابهای اخیرشان در وزارتخانه، نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به این روند گلایه مند بودند.

وی افزود: این موضوع باعث شد تا نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسه ای با وزیر علوم مسائل را مطرح کنند و مراتب نگرانی و اعتراض خود را اعلام کنند. این عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی  ادامه داد: فرجی دانا اظهار داشت، اگر افرادی را که منصوب کرده است مورد یا مسئله ای داشته باشند، با اعلام دستگاههای ذی ربط مانند وزارت اطلاعات و قوه قضائیه تجدید نظر خواهد کرد و قول مساعدت داد. وی یادآور شد: عده ای از نمایندگان به دنبال طرح استیضاح وی هستند، اما بنده معتقدم تا زمانی که مسائل را می توان با دنبال کردن حل و فصل کرد و با توجه به اینکه وی هم پذیرفته که ابهام ها  را مرتفع می کند، بهتراست  استیضاح را مطرح نکنیم و استیضاح ضروری به نظر نمی رسد. قابل ذکر است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی عزل و نصبهای دولت یازدهم  با احکام جداگانه آقایان توفیقی و میلی منفرد  را در وزارتخانه به کار گرفته است.

https://shoma-weekly.ir/Jeq6Dc