مجلس

مسئولان دولتی نباید نردبام احیای فتنه‌گران باشند

امروز جریانات فتنه و انحرافی جزو خطوط قرمز محسوب می‌شود کما اینکه این جریانات در کشور جایگاهی ندارند. قطعا اگر کسانی بخواهند حرمت‌ها را بشکنند و با عواملی که زمانی نظام را به لبه پرتگاه نزدیک کردند؛ ارتباط برقرار کنند و نردبامی برای مطرح کردن این افراد باشند، طبیعی برخورد شود.
سید سعید زمانیان دهکردی با اشاره به دیدار ابتکار رئیس سازمان بهداشت و محیط زیست با یوسف صانعی اظهار داشت: مسئلهای مهمی که در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مسایل مختلف وجود دارد، بحث رعایت خطوط قرمز است، به نظر میرسد که مسئولین کشوری خصوصا دولتمردان باید رعایت خطوط قرمز را داشته باشند و این مسئله را مراعات کنند.

وی تصریح کرد: امروز جریانات فتنه و انحرافی جزو خطوط قرمز محسوب میشود کما اینکه این جریانات در کشور جایگاهی ندارند. قطعا اگر کسانی بخواهند حرمتها را بشکنند و با عواملی که زمانی نظام را به لبه پرتگاه نزدیک کردند؛ ارتباط برقرار کنند و نردبامی برای مطرح کردن این افراد باشند، طبیعی برخورد شود.

نماینده مردم شهرکرد خاطر نشان کرد: کسانی که به این امر مبادرت میکنند، خود را در مظان اتهام قرار میدهند. ملازمات با افراد فتنه گر و فتنه جو که محوریت فتنه را برعهده داشتند، جای تامل دارد. لذا ابتدا ما به این افرادی که خطوط قرمز را نگاه نمیدارند و حرمت شکنی میکنند، تذکر میدهیم و اگر توجه به امر نداشتند و بر کار خود اهتمام داشتند، با آنها برخورد خواهد شد. به طور کلی دولتمردان و زیر مجموعه دولت باید از دیدارهایی که دارای حاشیه است و افراد آن پرهیز کنند.

وی ادامه داد: غالبا این دیدارها با هدف خاص دنبال میشود. این افراد برای آنکه بخواهند زمینه را برای حضور مجدد خود در جامعه ایجاد کنند؛ دست به چنین اقدامات منسوخی میزنند. البته این افراد بدانند که فتنه و فتنهگری جامعه دیگر هیچ جایگاهی ندارد.

https://shoma-weekly.ir/lII0DB