ویژه

مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند، اکنون نوبت مسئولان است

آیت الله العظمی مکارم شیرازی: مسئولان باید با رفع مشکلات مردم از حضور آنان در انتخابات قدردانی کنند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه قدردانی زبانی از مشارکت مردم در انتخابات کافی نیست تاکید کرد: مسئولان باید با رفع مشکلات مردم از حضور آنان در انتخابات قدردانی کنند.
آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی با بیان اینکه مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند گفت: مردم مخلصانه به میدان آمدند اما تشکر زبانی تنها از آنان کافی نیست و مسئولان باید فکری برای حل مشکلات آنان انجام دهند.
وی تاکید کرد: تورم و گرانی واقعا غوغا می کند و مردم را در فشار گذاشته است.
این مرجع تقلید با اشاره به عوامل تورم و گرانی اضافه کرد: اگرچه این مشکل ریشه های متعددی دارد اما بخشی از آن به مسئولان و بخشی به مردم برا می گردد.
وی اظهار داشت: برخی از کاسبهای ما جنسی را با دلار دولتی از خارج آورده اند ولی با دلار آزاد به مردم می فروشند که این کار بی انصافی است و وقتی اعتراضی هم شود می گویند دلار به ما بدهید.
وی با بیان اینکه برخی گرانیها ناشی از این بی انصافیهاست تاکید کرد: البته گرانی و تورم عوامل دیگری هم دارد که باید ریشه ای حل شود؛ ما به جای اینکه 7 هزار بازرس در بازار وارد کنیم و برخی مغازه ها را تعطیل کنیم باید تورم را به صورت ریشه ای حل کنیم همانطور که برخی از همسایگان ما تورم بالا داشتند و با تلاشی که کردند به تورم یک رقمی رسیده اند.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی اظهار داشت: تشکر مسئولان این است که فکر اساسی برای حل مشکلات سنگین اقتصادی مردم بکنند تا مردم راضی شوند زیرا رضایت مردم رضایت خداست.
وی اضافه کرد: هماهنگی و وحدت مردم مهمترین اسلحه در مقابل دشمن است و باید قدردان آن بود و دلسوزی کنیم  و مشکلات مردم را رفع کنیم.
این مرجع تقلید عنوان کرد: امیدواریم همان طور که مردم با اخلاص از نظامشان دفاع کردند خداوند هم گره ها را از دست مسئولان و مردم بگشاید.

https://shoma-weekly.ir/FvSaBY