ویژه

مردم انتظار دارند مشکلاتشان حل شود/ مجموعه مؤتلفه اسلامی از قبل انقلاب تا به امروز انقلابی بوده اند

حزب مؤتلفه اسلامی انقلاب اسلامی را بر مبنای چارچوب ها معنا کرده‌اند، شهدای شما و افرادی همچون مرحوم عسکراولادی که در جمع ما نیستند نشان دادند انقلاب را در چارچوب اسلام و تشیع و مکتب الهی و در عصر غیبت انقلابی بودن را در چارچوب ولایت فقیه و مرجعیت تعریف کرده اند.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم انتظار دارند مشکلاتشان حل شود.

مدیر حوزه های علمیه در این دیدار بیان داشت: صمیمانه و متواضعانه خدمت برادران بزرگوار و پیشکسوتان فکر و اندیشه و فرهنگ و جهاد و انقلاب ، عزیزان حزب مؤتلفه اسلامی خیر مقدم عرض می کنم و شما مصداق بارز السابقون هستید.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: اگر بخواهیم در جامعه دوستان خدا را پیدا کنیم، اعضای حزب مؤتلفه اسلامی مصداق دوستان خدا هستند .

وی با اشاره به ویژگی های دوستان خدا و ویژگی های دوستان دنیا و غیر خدا اظهار داشت: دوستان غیر خدا سطحی نگر هستند و اولیاء الهی زیربنایی و مبنایی به دنیا و با آینده نگری و با توجه به شرایط حال به آینده نگاه می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دوستان خدا عمیق به مسائل نگاه می کنند و دور نگر هستند و برای دو یا سه دهه دیگر برنامه ریزی می کنند. دشمنان برای نسلی که هنوز متولد نشده اند برنامه ریزی می کنند و به همین دلیل دوستان خدا و انقلاب اسلامی باید ژرفنگر باشند.

وی افزود: دوستان خدا نفس خود را قبل از اینکه آنها را بکشد می کشند و می دانند این دنیا فناپذیر و زودگذر است و به دنیا دل نمی بندد.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه ارادات دیرینه به مجموعه حزب مؤتلفه اسلامی دارم گفت: حزب مؤتلفه اسلامی انقلاب اسلامی را بر مبنای چارچوب ها معنا کردهاند، شهدای شما و افرادی همچون مرحوم عسکراولادی که در جمع ما نیستند نشان دادند انقلاب را در چارچوب اسلام و تشیع و مکتب الهی و در عصر غیبت انقلابی بودن را در چارچوب ولایت فقیه و مرجعیت تعریف کرده اند.

وی افزود: شاید امروز کسانی خود را انقلابی بدانند اما به مراجع و رهبری بی اعتنا باشند که نشان می دهد شناسنامه آنها انقلابی نیست. بسیاری ادعای انقلابی بودن دارند اما در شرایط حساس و خفقان آرام آرام صحنه را خالی کرده اند. مجموعه مؤتلفه اسلامی انقلابی قبل از انقلاب تا به امروز بوده اند که هیچ گاه صحنه را خالی نکرده اند. مؤتلفه اسلامی پا به پای انقلاب حرکت کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: نسل جوان شما باید مجموعه احزاب دیگر را مورد بازنگری قرار دهد و ببیند چه کار کرده اند. مؤتلفه اسلامی ظرفیت عظیمی دارد که باید از این ظرفیت استفاده کند.

وی افزود: شرایط کشور امروز شرایط تخریب نیست بلکه شرایط سازندگی است و جامعه انتظار دارد مسائل و مشکلاتش حل شود. امروز دستگاهها و نهادها مشخص شدهاند اما وظایف را به دوش دیگری می اندازند. امروز باید دید چه کارهایی می توانیم انجام دهیم و ان را به دوش بکشیم.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: متاسفانه در مسائل سیاسی اخلاق و ادب دور مانده و به چالش کشیده می شودو مؤتلفه اسلامی باید با سابقه و عظمت خود با ادبیات و منش و روش اسلامی که همواره داشته تعامل های سیاسی را نهادینه کند.

وی در پایان تصریح کرد: در مسائل اقتصادی مؤتلفه اسلامی باید کارگروههای خود را فعال تر کند و بداند سهماش در حل مشکلات چیست.

https://shoma-weekly.ir/KNSrUS