ویژه

مردم افراد ولایت مدار را انتخاب می کنند

با اینکه کاندیدا افراد ارزشمندی هستند،اما آنهایی انتخاب شوند که بیشترین تاثیر گذاری را در خدمت رسانی به مردم را داشته باشند .به اعتقاد بنده افرادی انتخاب شوند که مهمترین شاخصه آنها ولایت مداری باشد .

سید علیرضا مرندی با دعوت از مردم در دور دوم انتخابات گفت: مردم عزیزمان با حضورگسترده خود در درمرحله اول انتخابات کار فوق العاده ارزشمندی انجام دادند وبه توصیه مقام معظم رهبری در حقیقت برای ادای وظیفه پای صندوق ها حاضر شدند که آثار پراز خیروبرکت داشت که یکی از آن آثار؛موفقیت ایران درمذاکرات 1+5 بود که شاهد آن بودیم .
منتخب مردم تهران ،ری و شمیرانات در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با هفته نامه شما افزود : اما این انتخابات هنوز تکمیل نشده است ناقص است. بنابراین انتظارمی رود مردم دوباره برای انجام وظیفه ورضای خدا وتامین نظر مقام معظم رهبری با شکوه ترپای صندوقها حاضر بشوند و دلسوزانه تلاش کنند تا نمایندگان دلخواه خود را انتخاب کنند. انتخابات دور دوم در تهران دارای اهمیت ویژه ای است زیرا در مرحله اول5 نفر انتخاب شدند و تعداد قابل توجه ای در این حوزه یعنی 25 نفر به دور دوم باید انتخاب شوند . البته در این دوره رقابت بین افراد معدودی است و مردم راحتر می توانند انتخاب خود را داشته باشند . اهمیت انتخابات درتهران یکی به لحاظ تعداد ودیگر به لحاظ حضورافراد سر شناس تر و توانمند سیاسی کشورو مشارکت آنان در این عرصه حائزاهمیت است. بنابراین امید می رود مردم با حضوردر پای صندوقهای رای همانند دور اول منتخبین خود را برگزینند.
مرندی با اشاره به انتخاب مردم در مرحله اول انتخابات خاطر نشان کرد: به نظر من اگر دو گروه جبهه متحد اصولگرایان وجبهه پایداری با هم به توافق می رسیدند واتحاد می کردند و یک لیست واحدی را ارائه می کردند خیلی بهتر بود ؛زیرا زمانی که مقام معظم رهبری صحبت از وحدت می کنند این اثر بهتری می گذاشت. داشتن یک انتخاب واحد برای مردم یک حسن دارد این است که مردم با اقبال و اعتماد بیشتری رای می دهند وامکان انتخاب بیشتری به مردم می دهد.
 نماینده مردم تهران در ادامه با اشاره به ولایت مداری به عنوان مهمترین شاخصه انتخاب درانتخابات تصریح کرد: امیدواریم با اینکه کاندیدا افراد ارزشمندی هستند،اما آنهایی انتخاب شوند که بیشترین تاثیر گذاری را در خدمت رسانی به مردم را داشته باشند .به اعتقاد بنده افرادی انتخاب شوند که مهمترین شاخصه آنها ولایت مداری باشد . زیرا اساس کار در جمهوری اسلامی و قانون اساسی ما اطاعت از ولایت امراست و هر چه تبعیت پذیری ما و دستور پذیری از ایشان در عمل و اعتقاد ما بیشتر باشد .به اعتقاد من هم خداوند از ما راضی تر است و هم مردم وهم آثارخیرش بیشتراست؛ کما اینکه هر مرحله ای از انتخابات و حضوردر صحنه ها که با توصیه وامر ایشان انجام شده خیلی خیر و برکات بیشتری داشته است وامید است افرادی که انتخاب می شوند ولایت مدار ترین افراد باشند.
وی با اشاره به تصریح رهبری بر وحدت افزود: ایشان می‌گویند وحدت، خب وحدت یعنی چه؟ نمی‌گوید که یکی بشوید و عین هم فکر کنید. اما ما خودمان را توجیه می کنیم. درهمین انتخابات مجلس نهم با وجود اینکه در برخی موارد نظرم به گروه پایداری نزدیک‌تر است. ولی به همین دوستان گروه پایداری تذکر دادم گفتم که آقا! رهبری می‌گویند وحدت، حالا شما منتظرید که آقا بگویند من نظرم از وحدت این است که شما بروید و با اینها کار بکنید؟! آقا وقتی می‌‌گویند وحدت یعنی منظورشان آن گروه‌هایی هستند که اصول ولایت فقیه را قبول دارند، حالا سلیقه‌هایشان فرق می‌‌کند،ولی با هم کار کنند. به هر حال در جریان انتخابات بین اصولگرایان فضای رقابتی ایجاد شد که بهتر بود در معرفی افراد مشترک تاکید بیشتری صورت می‌گرفت.
وی تصریح کرد: بعد از انتخابات جریان اصولگرا از هر دو جبهه باید اختلافات سیاسی را کنار بگذارند و در تمام زمینه‌ها مشارکت کنند و از ابراز سخنان تفرقه‌افکن جلوگیری شود.
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان با بیان برنامه آتی خود در مجلس نهم گفت : من به علت تخصص و فوق تخصص خود در زمینه سلامت و بهداشت جامعه است و با توجه به اینکه 9 سال وزیر بودم و چند سال معاونت مختلف وزارتخانه برعهده بنده بود و اکنون که رئیس فرهنگستان علوم پزشکی هستم و بیشتر در این زمینه آگاهی هایی دارم درهمین زمینه کار خواهم کرد. به نظر من سلامت جامعه یک سرمایه عظیمی است و سرمایه گذاری در این زمینه در حقیقت درد بودجه نیست و یک سرمایه گذاری است. انسانهای سالم در جامعه هستند که در آینده در هر زمینه ای اعم از مسائل اعتقادی و معنوی ، خانواده و جامعه می توانند تاثیر گذار باشند، و اگر فردی در هر بعدی بخواهد توفیقی داشته باشد باید ازفردی سالم باشد. بنابراین سلامت یک امر مفید و ارزشمند است که باید در جهت آن سرمایه گذاری کرد؛ خصوصاً در پیشگیری بیماریها باید سرمایه گذاری نماییم که هم هزینه کمتری در بر دارد وهم وصرفه جویی درهزینه های درمانی می شود . لذا من در این زمینه تلاش خواهم کرد البته در تمام مصوبات و همه قوانینی که وضع می شود باید مشارکت داشته باشید در تمام کارهای نظارتی هم ورود پیدا کنید .
وی درپایان با ارزیابی از عملکرد مجلس هشتم خاطر نشان کرد: عملکرد مجلس هشتم در مجموع مثبت بوده و لوایح و مصوباتی خوبی در این دوره به تصویب رسیده است واگر ما ضعفی هم داشتیم در بعد نظارتی بوده است که باید بیشتر شود . عملکرد مثبت بود ولی در مقابل عظمت نظام و مردم هنوز ما خیلی فاصله داریم و هنوز با آنچه که ایده ال به حساب بیاید .

https://shoma-weekly.ir/fvYA6O