ویژه

مرحوم پرورش صاحب‌نظری برجسته در عرصه سیاست و فرهنگ بود

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: مرحوم پرورش در عین حال که در مطالعات اسلامی صاحب‌نظر بود، در عرصه سیاسی نیز یک کنشگر و صاحب‌نظر بود.
محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیسجمهور در حاشیه مراسم گرامیداشت مرحوم علی اکبر پرورش در مجتمع آموزشی مؤتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به شخصیت مرحوم پرورش و شناخت ۴۰ ساله از عملکرد وی گفت: مرحوم پرورش از معدود شخصیتهایی بود که در عین حال که عالم بود در حوزه آموزش و پرورش نیز عامل بود.

رئیسدفتر رئیسجمهور خاطرنشان کرد: مرحوم پرورش غیر از مسئولیت رفیعی که در حوزه فرهنگ بر عهده داشت در زندگی خود نیز یک انسان فرهنگی بود.

نهاوندیان تأکید کرد: مرحوم پرورش در عین حال که در مطالعات اسلامی صاحبنظر بود یک کنشگر و صاحب نظر در عرصه سیاسی نیز بود؛ امیدواریم که شاگردان فراوان ایشان راه وی را ادامه دهند.

بخشی ازوصیتنامه مرحوم پرورش

اینجانب در ‌‌نهایت فقر و ذلت و نیستی به وحدانیت خدای بزرگ و مهربان نبوت همه انبیای عظام به ویژه خاتم آن بزرگواران حضرت محمدبن عبدالله صلی اله و علیه اله و امامت و وصایت امیرالمومنین علی علیه السلام و یازده فرزندان پاک و معصوم آن حضرت گواهی میدهم و به شفاعت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار و حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیهم اجمعین امیدوار میباشم. مولایمان حضرت مهدی (عج) را حی و قائم ال محمد میدانم و از منتظران ظهور حضرتش میباشم (ان شالله) اللهم اجعل مِن اَحسن اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه به روان پاک و روح تابناک شهدای اسلام به ویژه امام شهدا حضرت امام خمینی رضوان الله علیه درود میفرستم و از خدای بزرگ روز به روز عزت و عظمت اسلام عزیز و انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی را تحت رهبری مرجعیت آیت الله خامنهای خواستارم. خدمت همسر محترم و ارجمندم و فرزندان گرانقدرم و دامادهای محترم و بستگان عزیزو دوستان و آشنایان مکرمم سلام و درود میفرستم و توفیقات روز افزون همکاران را از خدای بزرگ خواستارم .از همه افراد که به هر نوعی حق بر اینجانب دارند تقاضامندم حلال فرمایند و از خدای بزرگ تقاضای مغفرت و بخشش برای خود و آن عزیزان دارم.

https://shoma-weekly.ir/mM0BRt