ویژه

مرحوم قدیریان از نگاه دیگران

سردار سرافراز اسلام حاج احمد قدیریان انسان خدوم و پرهیزگار که عمر پر برکت خود را صرف مجاهدت در مسیر استقرار و دفاع از ارزشهای اسلامی نمود.
دکتر محمود احمدی نژاد
 رئیس جمهوری:

سردار سرافراز اسلام حاج احمد قدیریان انسان خدوم و پرهیزگار که عمر پر برکت خود را صرف مجاهدت در مسیر استقرار و دفاع از ارزشهای اسلامی نمود.

دکتر علی لاریجانی
 رئیس مجلس شورای اسلامی:
مجاهد نستوه، مخلص مرحوم آقای حاج احمد قدیریان از چهره‌های برجسته مبارزه با حکومت سمتشاهی و از وفاداران و خدمتگزاران متعهد و خستگی‌ناپذیر به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.
به طور یقین یاد و خاطره و نقش بی‌بدیل این یار دیرین انقلاب از تاریخ شکوهمند این ملت سرافراز فراموش نخوهد شد.
آیت الله آملی لاریجانی
 رییس قوه قضاییه:
سردار رشید اسلام حاج احمد قدیریان عمر خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی سپری کرد و هیچ‌گاه از آرمان‌های اصیل و ارزشهای ناب انقلاب اسلامی دور نشد.

سردار سرلشکر جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

زهی سعادت آن مجاهد فی سبیل الله را که با توشه بس گران "حب اهل بیت" و دوستی و صمیمیت با ولی امر مسلمین جهان، پس از سال‌ها تلاش بی وقفه در پاسداری از انقلاب اسلامی به دیار باقی شتافت و در جوار همرزمان شهیدش سکنی گزید.
"طوبی له و حسن مآب".بی شک مبارزات ایشان در دوران طاغوت و خدمات خالصانه وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های متمادی و در عرصه‌های مختلف هرگز از یاد و خاطره دوستان و همرزمانش نخواهد رفت.

محسن رضایی دبیر
مجمع تشخیص مصلحت نظام:

یار وفادار اسلام و انقلابیِ پیشکسوت، مرحوم سردار حاج احمد قدیریان، پس از عمری مجاهدت در راه خدا، به دیدار حضرت حق، باریافت تا پاداش مجاهداتِ خالصانۀ خود را دریافت کند.
تلاش های صادقانه و فداکاری های او در سال های سختِ مبارزه با رژیم ستمشاهی و نیز در دوران استقرار نظام جمهوری اسلامی، در خاطره ها ماندگار است.

محمد نبی حبیبی
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

حاج احمد قدیریان از چهره‌های خدوم انقلاب اسلامی بود. این سردار جانباز یکی از چهره‌های خدوم انقلاب اسلامی بود که سال‌های متمادی در خدمت ولایت به انجام وظیفه پرداخت؛ نام حاج احمد قدیریان به عنوان سردار مبارزه با کفر و نفاق در طول تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و هیچگاه مجاهدت‌های او از یادها نخواهد رفت.او از یاران صدیق شهیدان بهشتی، لاجوردی، امانی، عراقی، کچویی و دیگر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بود.
آن رادمرد روزهای سخت که به عنوان سرباز ولایت در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور داشت به درجه جانبازی نائل آمد و همواره در طول زندگی خود با تاسی از شهید بهشتی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش‌های کم نظیری کرد و همواره امین امام (ره) و مقام معظم رهبری بود.

محسن رفیق دوست:
مرحوم قدیریان مسلمانی متعهد، مخلص و بی‌توقع بوده و یک حزب‌اللهی به معنای واقعی است.
مرحوم احمد قدیریان حتی قبل از طلوع آفتاب حضرت امام(ره) در حال فعالیت برای نظام جمهوری اسلامی بود و پس از آن هنگام تشکیل حزب مؤتلفه از اعضای این حزب بود و از اول پیروزی انقلاب نیز همواره هر کار و مسئولیتی که به او محول می‌شد به بهترین شکل آن را انجام می‌داد.
مرحوم قدیریان یک مسلمان عالم و کامل بود و در انجام تکالیف دینی خود بسیار دقیق عمل می‌کرد و در کنار اینها اعتقاد عجیبی به حضرت امام(ره) داشت.وی در دوران دفاع مقدس یک پشتیبان واقعی برای ما بود.
https://shoma-weekly.ir/pfhRiO