ویژه

مرحوم عرب به خاطر اخلاق خوبش جاذبه داشت

توکلی‌بینا به انضباط و نظم مرحوم عرب اشاره و خاطرنشان کرد: وی بسیار خوش‌خلق، خوشرو و خوش برخورد بود که در جذب افراد بسیار تأثیرگذار بود. ایشان تواضع بسیاری داشت و مردمدار بود. او به خاطر اخلاق خوبش جاذبه داشت و از افرادی بود که در دل آدم‌ها جا می‌گرفت.
ابوالفضل توکلیبینا عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی در باره ویژگیهای محمد عرب، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم به خبرنگار ما گفت: ایشان از بهترین برادران متعهد حزب مؤتلفه اسلامی بود که در دوران مبارزات قبل از انقلاب اسلامی یکی از مبارزان جوان شاخص مؤتلفه در قم بود. ایشان جزء جوانان متعهد و ولایی قبل از انقلاب اسلامی بود که برای پیشبرد اهداف مؤتلفه در قم بسیار تلاش میکرد.

در قم شاخص بود

وی افزود: ایشان از نیروهای پرتلاش و انقلابی در استان قم بود که قبل از پیروزی انقلاب در قم شاخص بود.

این عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: مرحوم عرب هم جذب مؤتلفه شده بود و هم سایر جوانان مستعد و انقلابی را جذب میکرد. ایشان در قم تلاش زیادی کرد که تشکیلات مؤتلفه در قم پرتحرک و مفید باشد.

سوابق انقلابی آن مرحوم بر کسی پوشیده نیست

وی در خصوص ویژگیهای اخلاقی مرحوم عرب گفت: ایشان در سمتهای مختلفی که در قم پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشت مورد احترام مسئولین این استان بود. سوابق کاری و انقلابی آن مرحوم بر کسی پوشیده نیست.

توکلیبینا به انضباط و نظم مرحوم عرب اشاره و خاطرنشان کرد: وی بسیار خوشخلق، خوشرو و خوش برخورد بود که در جذب افراد بسیار تأثیرگذار بود. ایشان تواضع بسیاری داشت و مردمدار بود. او به خاطر اخلاق خوبش جاذبه داشت و از افرادی بود که در دل آدمها جا میگرفت.
https://shoma-weekly.ir/bbNErC