مجلس

مذاکرات صلح بدون حضور نمایندگان واقعی فلسطین بی‌معنی است

در راهپیمایی روز قدس، مقاومت ملت فلسطین را صدچندان می کند، افزود: همگان برای محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز جمعه شرکت کنند.
نایب رییس گروه دوستی ایران و فلسطین در مجلس با تاکید بر این که شرکت در راهپیمایی روز قدس، مقاومت ملت فلسطین را صدچندان می کند، افزود: همگان برای محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز جمعه شرکت کنند.

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به از سرگیری روند مذاکرات صلح و هم چنین با اشاره به سالروز قدس گفت:همه باید بدانند که تا زمانی که رژیم صهیونیستی در دنیا وجود دارد، امکانی برای تحقق صلح حقیقی نیست.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:رژیم صهیونیستی غاصب است و در خانه فلسطینیان لانه کرده و این ملت را مورد ضرب و شتم  قرار داده و زندگی را بر این ملت مسلمان سخت و تنگ کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی هم چنین تاکید کرد:گفت و گو برای صلح زمانی ممکن و قابل تحقق است که شرایط آن مهیا باشد و طرفین بتوانند نمایندگی واقعی مردم خود را داشته باشند و به این شکل نباشد که یک طرف مذاکره کننده مجبور باشد به نفع دیگری تمام منافع خود را واگذار کند.

وی ادامه داد: جا دارد همه مردم ما و تمامی آزادگان جهان در راه پیمایی روز قدس شرکت کرده و اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از ملت مقاوت فلسطین پشتیبانی کنند.

افتخاری با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: اگر چه فلسطین دهه‌هاتحت ظلم بوده و این ملت در آنجا به خاک و خون کشیده شده‌اما ما دست برنمی‌داریم و تا آزادی قدس شریف و واگذاری آن به مسلمانان از پای نخواهیم نشست.

وی تصریح کرد:در این شرایط روز قدس بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته، چراکه به عنوان یک عامل وحدت، همبستگی و بیداری بخشی در میان کشورها در آمده است.

نایب رییس گروه دوستی ایران و فلسطین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روز قدس در شرایطی پا گرفت که مردم فلسطین فراموش شده بودند اما در کشور ما و به دنبال آن در بسیاری از کشورهای جهان راهپیمایی این روز نهادینه شد تا فریادی باشد از گلوی ملت‌های مسلمان و کسانی که دنبال عدالت و آزادی در جهت حمایت از مردم فلسطین هستند.


https://shoma-weekly.ir/4v5wft