جامعه

مختصر و مفید

از آنجایی که خیلی از چیزها را با توضیح کم هم می شود فهمید و فهماند و فهموند و از آنجا که بعضی از سوژه ها خیلی قابل توضیح نیستند و ممکنه به بعضی‌ها! خیلی بر بخوره و باز از همون جا که اینجا صفحه اجتماعی است بنابر این خیلی توضیح نخواین! مختصر و مفید!
آقای یکی یدونه- از آنجایی که خیلی از چیزها را با توضیح کم هم  می شود فهمید و فهماند و فهموند و از آنجا که بعضی از سوژه ها خیلی قابل توضیح نیستند و ممکنه به بعضیها! خیلی بر بخوره و باز از همون جا که اینجا صفحه اجتماعی است بنابر این خیلی توضیح نخواین! مختصر و مفید!

می خواین بخواین نمی خواین نخواین! لب مطلب اینکه ما نفهمیدیم چی شد که جناب رسانه ملی این همه مجری خوب و دسته گل را از کدام... (نه بابا حرف بدی نمی زنم گوشتون رو ول کنین) دانشگاه پیدا کردن که همگی انگار با فرم ثابتی حضور پیدا می کنند. کاری ندارم به اینکه همگی محاسنی به قاعده دو میلی متر دارند و یکی از ورزش  می گوید و یکی نصفه شب ها به ترانهها و عکس های گردنکجانه! خوانندگان و ترانه هایشان مینازد. حرفی که می زنم آنست که چه کسی بعد از آن همه دستور واحد به عده زیادی از آنان گفته این همه مرد نباشید و کمی روی بعضی حروف مثل شین و ت و د بیشتر کار کنید. حالا شما می خواهید به خودتان بگیرید، می خواهید نگیرید.  

https://shoma-weekly.ir/GUU8yh