مجلس

محرمانه سازی بازکننده راه فساد، نفوذ و رانت خواری است

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: دولت محرمانه غیر از نادیده گرفتن مستضعفان باز کننده راه رانت خواری، فساد و نفوذ بیگانگان به کشور است.
 لاله افتخاری عضو ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس در نشست خبری با اشاره به اینکه در این انتخابات خیزی با نام زنان برداشته می شود، گفت: این خیز بخشی از پروژه ای است که سال ۸۸ آثاری از آن را دیدیم، آن زمان بین جریان های مختلف و این بار با هدف ایجاد فتنه اجتماعی و تاکید بر مسائل زنان دنبال می شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: استفاده ابزاری از مطالبات و خواسته های زنان به نفع برنامه پیش روی دشمن از طریق تقابل دو نگرش درون زا که به انقلاب و اسلام توجه دارد و نگرشی که از درون فعالیت می کند اما به درون نگاه ندارد از سوی دشمنان انقلاب در حال دنبال شدن است.

افتخاری با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ نفر از اعضای ائتلاف، اقتصاددان هستند ادامه داد: زمانی که دولت روی کار آمد برنامه منسجمی از نظر اقتصادی نداشت تا بر اساس آن حرکت کند. از یک سو نوید رفع مشکلات در ۱۰۰ روز داد در حالی که هیچ گزارشی از عملکرد خود ارائه نکرد و از سوی دیگر از همان روزهای نخست آغاز بکار برای انتخابات کار کرد و قدمی در راستای تحقق وعده های انتخاباتی خود برنداشت.

این کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مشکلات موجود در کشور با برجام گره خورد به امید ایجاد گشایش در امور بسیاری از پروژه ها خوابید و کشور دچار رکود شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر بیکاری جوانان جویای کار، بیکار شدن افراد شاغل هم امروز به عنوان مشکل گریبانگیر کشور است، گفت: این مسئله به مصوبه هیئت دولت که انجام نشده است بر می گردد، پیشنهاد دادیم از صندوق توسعه ملی در کنار صنایع و مشاغل کلان برای مشاغل خرد هم استفاده شود اما شورای عالی اشتغال حتی خود را درگیر این مسئله هم نکرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، محرمانه بودن مسائل اقتصادی باعث می شود تولید کننده، مصرف کننده، کارگر و کارفرما احساس کنند در فضای غبارآلود و غیر شفاف قرار دارندو در شرایطی که عملکرد مسئولین متزلزل شود این احساس بی اعتمادی بیشتر خواهد شد و در نهایت عدم شفافیت باعث بوجود آمدن اختلاس و زمین خواری می شود.

افتخاری در پایان با بیان اینکه با تکیه بر مردم به اقتداری رسیدیم که شاخص های دنیا را عوض کرده است، تصریح کرد: دولت محرمانه غیر از اینکه مستضعفان را نادیده می گیرد، بازکننده راه رانت خواری، فساد و نفوذ بیگانگان به کشور است.

https://shoma-weekly.ir/JO1Y9z