ویژه

مجلس نهم باید روند اقتدار ایران در عرصه هسته ای را با قدرت ادامه دهد

ابراهیم انصاریان: امیدوارم مجلس آینده بتواند روند اقتدار کنونی ایران در مسئله هسته ای و بحث های دفاعی و نظامی را با قدرت بیشتر ادامه دهد و کمترین سستی در این راه نداشته باشد.


ابراهیم انصاریان مشاور سابق وزیر امور خارجه و کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی موجب شده است تا امروز ایران در عرصه بین الملل جایگاه بالایی داشته باشد و بتواند ایده های خود را با منطق و استدلال مطرح کند.
وی با موفق ارزیابی کردن مذاکرات میان ایران و گروه 1+5 گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری یک روحانی شیعه که افتخاری برای ملت ایران است به جایی رسیده ایم که در هرجای دنیا قرار است تصمیمی گرفته شود ابتدا مطرح می شود که باید با ایران مذاکره کرد.
انصاریان تصریح کرد: بر اساس مقاله یک روزنامه امریکایی و به اعتراف خود انها هم اکنون سه شخصیت مقاوم جهان اسلام یعنی آیت الله العظمی خامنه ای در ایران، آیت الله العظمی سیستانی در عراق و سید حسن نصر الله در لبنان سیاست های جهان اسلام را مشخص می کنند.
مشاور سابق وزیر امور خارجه ادامه داد: امیدوارم مجلس آینده بتواند روند اقتدار کنونی ایران در مسئله هسته ای و بحث های دفاعی و نظامی را با قدرت بیشتر ادامه دهد و کمترین سستی در این راه نداشته باشد.


https://shoma-weekly.ir/rpYZVH