مجلس

مجلس مصمم است این قانون به انتخابات 92 برسد

سید رمضان شجاعی عضو کمیسیون داخلی و شوراها با اشاره به حواشی اصلاح قانون انتخابات اظهار داشت: همیشه این نوع قانونگذاری ها سر و صداهای خاص خود را به دنبال دارد. به هر حال قانون انتخابات ، قانون احزاب و غیره مسائلی است که حاشیههایی را به دنبال دارند و ما نباید از این حواشی بترسیم چون این مسئله طبیعی است و همیشه وجود داشته است.
سید رمضان شجاعی عضو کمیسیون داخلی و شوراها با اشاره به حواشی اصلاح قانون انتخابات   اظهار داشت: همیشه این نوع قانونگذاری ها سر و صداهای خاص خود را به دنبال دارد. به هر حال قانون انتخابات ، قانون احزاب و غیره مسائلی است که حاشیههایی را به دنبال دارند و ما نباید از این حواشی بترسیم چون این مسئله طبیعی است و همیشه وجود داشته است.
 وی  با اشاره به  پارهای از این حواشی متذکر شد: در بررسی این طرح زمانی میگویند اول مجلس است بار دیگر میگویند آخر مجلس است. عدهای میگویند آخر دولت است، گروهی میگویند حاصل، فتنه 88 نباید بشود.  به هر حال ما در هر زمانی  مناسبتهای مختلفی داریم، ولی آنچه مهم است اهمیت اصلاح قانون انتخابات است.
 وی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون انتخابات خاطر نشان کرد: اراده مجلس آن است که این قانون را به انتخابات آینده ریاست جمهوری  برساند.   

https://shoma-weekly.ir/N4ADy1