مجلس

مجلس تا زمانی که دولت یازدهم در مسیر منویات رهبری حرکت کند همکاری خوبی با دولت خواهد داشت

مجلس شورای اسلامی در ارتباط با دولت یازدهم تا زمانی که دولت در مسیری حرکت کند که دنبال رو عمل به دستورات مقام معظم رهبری و منویات ایشان باشد ، قطعاً مجلس همکاری لازم و خوبی را با دولت یازدهم خواهد داشت
موسوی لارگانی  عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در رابطه با رویکرد مجلس نهم با دولت یازدهم اظهار داشت : مجلس شورای اسلامی در ارتباط با دولت یازدهم تا زمانی که دولت در مسیری حرکت کند که دنبال رو عمل به دستورات مقام معظم رهبری و منویات ایشان باشد ، قطعاً مجلس همکاری لازم و خوبی را با دولت یازدهم خواهد داشت . اگر وزرایی که به مجلس معرفی می کند، از افرادی باشند که  در همین راستا و همین مسیر باشند و از افراد تندرو و افراطی نباشند که البته به نظر من فرقی هم نمی کند این افراطی گری از کدام جناح باشد. زیرا کشور ما احتیاج به آرامش دارد. نیاز دارد که افراد قوی و افرادی که از نظر سیاسی یک روش اعتدال در پیش بگیرند اینها بیایند و در مسند وزارتخانه ها بنشینند.

وی افزود : لذا اگر افراد توانمند و و دارای تفکر اعتدالی هستند قطعاً مجلس به آنها رأی اعتماد بالایی می دهد و همکاری لازم را با تک تک وزرا و منتخب مردم،رئیس جمهوری  آینده  خواهند داشت .

موسوی در ادامه تصریح کرد : اما اگر بخواهد در مسیری گام بردارد که با منویات مقام معظم رهبری و با اصول قانون اساسی که وظایف رئیس جمهور و وظایف  دولت را گوشزد می کند، اعمال و رفتارهایشان و گفتارشان و برنامه هایشان منافات داشته باشد. مجلس اگر همکاری هم داشته باشد همکاری خودش را قطع می کند و قطعاً با توجه به فرمایشات حضرت امام (ره) و فرمایشات و تأکیدات  مقام معظم رهبری (دامه برکاته ) که مجلس در رأس امور است؛ مجلس به وظیفه قانونی خودش عمل خواهد کرد تذکراتی که لازم است به اعضای دولت خواهد داد.

نماینده مردم فلاورجان تأکید کرد:  اگر در جایی کوتاهی ببینیم مجلس در بحث سوال و استیضاح وزرا ء قطعاً در حیطه قانونی خودش عمل می کند . لذا به نظر من اگر دولت مقتدر و دولتی که  هدفش خدمت به مردم باشد می تواند مجلس و دولت و همه قوا درمسیر خدوت به نظام وکشور دست به دست هم بدهند و کارها را پیش ببرند و بتوانند زمینه را برای رفاه و آسایش مردم و آرامش خاطر مردم فراهم کنند .  
https://shoma-weekly.ir/GT4brT