مجلس

مجلس انقلابی باید ثابت کند متفاوت از مجالس پیشین عمل می‌کند

رسولی نژاد منتخب مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایرنا گفت: با وجودی که اکثریت در دست ائتلاف نیروهای انقلاب است معتقدم انقلابی بودن به شعار نیست و در شرایط فعلی کشور یک مجلس انقلابی باید ثابت کند متفاوت از مجالس پیشین عمل می‌کند.

رسولی نژاد منتخب مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایرنا گفت: با وجودی که اکثریت در دست ائتلاف نیروهای انقلاب است معتقدم انقلابی بودن به شعار نیست و در شرایط فعلی کشور یک مجلس انقلابی باید ثابت کند متفاوت از مجالس پیشین عمل میکند.

وی افزود: کاهش ازدواج، افزایش طلاق، معیشت و بیکاری مشکلاتی هستند که باید در اولویت کار ما قرار گیرد. مجلس باید به جایگاه واقعی و راس امور بازگردد، رییس مجلس نمایندهتر از دیگر نمایندگان نیست، در ادوار هشتم، نهم و دهم رفتار رییس مجلس به گونهای بود که با اختیارات ویژه عمل میکرد.

رسولی نژاد گفت: ما در آییننامه داخلی مجلس در خصوص اختیارات رییس مجلس تجدید نظر و آن را محدود میکنیم، در این حالت رییس مجلس این اختیار را نخواهد داشت که به جای کل مجلس تصمیم بگیرد مانند تصمیمی که منجر به ۳۰۰ درصد شدن قیمت بنزین شد.

این نماینده اصولگرای مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: رییس مجلس با رای نمایندگان انتخاب میشود با رییس جمهوری که با رای مستقیم مردم انتخاب میشود تفاوت دارد، لذا در همه حال باید با مشورت کلیت مجلس عمل کند.

https://shoma-weekly.ir/sfwFxY