ویژه

متواضع و بی ادعا

حیف که خوبان ما بیقرار رفتن اند و بیقراران را تاب ماندن نیست !
منوچهر متکی

وزیر خارجه اسبق

خوبان همه سوی حق رفتند

خانم رهبر بی‌بهانه خوب بود.

تواضع او قلبها را تسخیر می کرد.

گزارش یک انتخاب:

عضو انتخابی شورای انتخاب در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بودم. وقتی کمسیون ها برای انتخاب نامزدهای تهران در اقشار مختلف روحانیان،بانوان،جوانان و باتجربه ها تعیین شدند اینجانب برای کمسیون گزینش بانوان با نظروتصویب اعضای شورا انتخاب شدم.کار سختی بود.از دو گروه سنی می بایست ۶ نفر را انتخاب کنیم.از فهرست ۱۰نفره خانم های جوان ۴ نفر واز لیست۱۲ نفره بانوان با تجربه میبایددو نفر انتخاب شوند.

خانم رهبر عزیز ما در گروه دوم بود.اعضای کمسیون(۷نفر ) پای صحبت ۱۲نفر از بانوان که همگی فرهیخته و دارای سوابق درخشان در نظام جمهوری اسلامی بودند نشستند.

همه خوب سخن گفتند و سخن خوب هم گفتند و این کار ما را سخت می کرد. نوبت به خانم دکتر فاطمه رهبر رسید.بی پیرایه و بی تکلف سخن گفت وقتی از خدمات ماندگار و کارنامه و برنامه هایش می گفت هرگز در نگاهش التماس برای گرفتن رای احساس نمی شد.در کلامش بدون بهانه خوب بودن احساس می شد.خانم رهبر با تواضع و بی ادعایی قلب ها را تسخیر می کرد.همه با طیب خاطر به او رای دادند.

حیف که خوبان ما بیقرار رفتن اند و بیقراران را تاب ماندن نیست !

با دلی اندوهبارباتفاق همسرم عروج معصومانه این خواهر فرهیخته متدین ، انقلابی، ولایت مدار و منتخب مردم قدر شناس تهران،اسلام شهر، ری، پردیس و لواسانات برای چهارمین بار را به محضرولی امر مسلمین (حفظه الله) ،برادر عزیزم همسر مهربان وهمراه او و فرزند دلبندش و همراهانش در موتلفه اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جامعه بانوان کشور تسلیت گفته برای آن عزیز سفرکرده، آرامش در جوار قرب الهی و برای خانواده های معزی صبر و اجر آرزو می کنیم.

روحش شاد و راهش مستدام.

https://shoma-weekly.ir/PHyde9