مجلس

متقاضیان مسکن مهر از دو طرف آسیب دیده‌اند

این افراد در حال حاضر هم اجاره می‌دهند و هم سرمایه خود را برای مسکن مهر پرداخت کرده‌اند که از دو طرف آسیب به متقاضیان وارد می‌شود. باید هرچه سریع‌تر هزینه‌هایی که به مردم وارد شده، کم و فشارها از روی آن‌ها کاسته شود تا نتیجه مطلوب را در مسکن مهر شاهد باشیم.
لاله افتخاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص شرایط متروی تهران ـ پردیس اظهار داشت: پیگیر متروی تهران ـ پردیس هستیم؛ یک سری قول‌هایی داده شده، اما همه اینها بودجه لازم دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: پیگیری‌های موردنظر در این خصوص انجام شده و امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص خدمات زیربنایی مسکن مهر در فازهای مختلف مسکن مهر پردیس اظهار داشت: در جلساتی که داشتیم، مقرر شد دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات به مسکن مهر اقدامات خود را تسریع کنند و پیرو آن جلساتی را با وزرا داشتیم که قول‌هایی را در حضور مسئولان دادند تا پیگیری کنند.

افتخاری افزود: جلسات دیگری را نیز برای مسکن مهر در مجمع نمایندگان تهران برگزار کردیم که امیدواریم هرچه سریع‌تر گره مسکن مهر باز شود؛ اگر بین دستگاه‌های اجرایی هم اختلاف نظر و مسئله‌ای وجود دارد، نباید این آسیب به مردم وارد شود.

وی ادامه داد: برخی از مردم فرش زیر پای خود را برای مسکن مهر فروخته‌اند، برخی از خانم‌ها سرپرست خانواده و برخی کارمند بازنشسته هستند که با تلاش و امید زیاد مبالغی را برای دریافت مسکن مهر فراهم کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: این افراد در حال حاضر هم اجاره می‌دهند و هم سرمایه خود را برای مسکن مهر پرداخت کرده‌اند که از دو طرف آسیب به متقاضیان وارد می‌شود. باید هرچه سریع‌تر هزینه‌هایی که به مردم وارد شده، کم و فشارها از روی آن‌ها کاسته شود تا نتیجه مطلوب را در مسکن مهر شاهد باشیم.

https://shoma-weekly.ir/b7oA3T