ویژه

متفکرین جهان اسلام صدای مظلومان غزه را به جهان برسانند

علی عباسپور عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این مطلب که به نظر می‌رسد استکبار جهانی کمر به ریشه کن کردن اسلام و مسلمین بسته است، تصریح کرد: باید امت اسلامی به هم بپیوندند و متحد باشند و جلوی زیاده خواهی‌های ابرقدرت‌ها را بگیرند.
علی عباسپور عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این مطلب که به نظر میرسد استکبار جهانی کمر به ریشه کن کردن اسلام و مسلمین بسته است، تصریح کرد: باید امت اسلامی به هم بپیوندند و متحد باشند و جلوی زیاده خواهیهای ابرقدرتها را بگیرند.

عباسپور به نقش اندیشمندان جهان اسلام برای جلوگیری از این کشتارها اشاره کرد و افزود: وظیفه متفکرین و اندیشمندان جهان اسلام این است که با هر شیوهای که میتوانند، صدای ظلمی که به مردم غزه میشود را به گوش جهانیان برسانند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: متفکرین جهان که انسانهای آزاد اندیشی هستند باید سران کشورهایشان را که برخی از آنها بویی از انسانیت نبردهاند را تحت فشار قرار دهند تا جلوی این ظلم گرفته شود. انتظار از متفکرین دنیا این است که سران کشورشان را محدود کنند. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: جای تأسف است که سران کشورهای عربی این جنایت را نظاره گر هستند و سکوت کرده و کاری انجام نمیدهند.

https://shoma-weekly.ir/dL6P36