ویژه

متدین جامع انقلابی صادق

اعضای ستاد ارتحال مرحوم عسگر اولادی جهت تشکر از مراجع عظام تقلید در خصوص پیام‌های تسلیت برای مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی به قم سفر کرده و با علمای عظام تجدید دیدار کردند.
گزارش: مصطفی حسینی- اعضای ستاد ارتحال مرحوم عسگر اولادی جهت تشکر از مراجع عظام تقلید در خصوص پیامهای تسلیت برای مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی به قم سفر کرده و با علمای عظام تجدید دیدار کردند.

در این دیدارها مراجع عظام تقلید بر ضرورت حفظ و نشر آثار مرحوم عسگر اولادی تاکید کردند و به بیان ابعاد شخصیتی این مجاهد صادق پرداختند.

قائم مقام دبیر استان قم و عضو ستاد ارتحال مرحوم عسگراولادی درباره این دیدارها چنین توضیح میدهد: ستاد ارتحال مرحوم عسگراولادی به همراه خانواده وی برای تقدیر و تشکر از پیامهای مراجع عظام تقلید و ابراز همدردی و بذر محبتهایی که نسبت به این فقید سعید داشتند، خدمت رسیدند.

حجتالاسلام محمد حسن ذاکری افزود: ما خدمت حضرات آیات مراجع عظام تقلید وحید خراسانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی، موسوی اردبیلی، علوی گرگانی، هاشمی شاهرودی، همچنین بیت آیت الله سیستانی و نماینده ایشان در ایران، و برخی دیگر از اساتید حوزه رسیدیم.

وی ادامه داد: ابراز محبتهای مجدد علمای بزرگوار و مراجع معظم تقلید و بیان ویژگیها و خصوصیت منحصر به فردی که از لسان مراجع عظام تقلید درباره شخصیت مرحوم عسگر اولادی بیان شد، برای جمعی که خدمت این بزرگواران مشرف شده بودند، قابل استفاده و جذاب بود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: اکثر آقایان در خصوص منحصر به فرد بودن مرحوم عسگراولادی جامعیت وی، تدین و اخلاص وی تبعیت محض از مرجعیت و ولایت و صادق بودن در این تبعیت تاکید داشتند. همچنین تعبیری که چند نفر از مراجع عظام بیان داشتند، این بود عسگراولادی یک فرد نبود بلکه یک جماعت بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سفر به قم سفر با برکتی برای اعضای حزب موتلفه اسلامی بود که از توصیهها و رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما بهره گرفتند و از توصیههایی که حضرات آیات در خصوص ادامه فعالیت حزب موتلفه و تعیین مسیری که ابراز داشتند بهره شدند.

https://shoma-weekly.ir/diepmS