جامعه

ما که باور نداریم

نماینده مردم اردبیل در مجلس: 10 درصد هدفمندی یارانه‌ها به حوزه سلامت اختصاص می‌یابد. از وزیر بهداشت خواسته‌ایم تا ضمن توجه به برنامه‌های کیفی حوزه سلامت در اعزام پزشکان متخصص به حوزه‌های مختلف اعتدال را رعایت کند.

 امیر زینلی

میگن : نماینده مردم اردبیل در مجلس: 10 درصد هدفمندی یارانهها به حوزه سلامت اختصاص مییابد. از وزیر بهداشت خواستهایم تا ضمن توجه به برنامههای کیفی حوزه سلامت در اعزام پزشکان متخصص به حوزههای مختلف اعتدال را رعایت کند.

میگم : فکر می کنید ایشون به اندازه رییس جمهور بتونن اعتدال رو رعایت کنن؟ ما که باور نداریم کسی به اندازه شخص رییس جمهور بتونه اعتدال رو رعایت کنه!

***

میگن : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه مترو تهران 100 درصد هزینههای خود را جبران کرده و تا 100 سال دیگر در خدمت مردم است، اعلام کرد: کارخانه واگنسازی متروی تهران هم اکنون قادر است هر سه روز یک دستگاه واگن مترو تولید کند.

میگم : به جون شما ما این حرف ها رو باور می کنیم، فقط دوست داریم آثارش رو هم ببینیم!

***

میگن : مدیر مرکز مدیریت راهها از نهایی شدن نرمافزار ‹نقشه گرافیکی بر خط› راهها بر روی تلفن همراه تا چند روز آینده خبر داد. با استفاده از این نرمافزار میتوان آخرین وضعیت راهها را به لحظه مشاهده کرد.

میگم : این رو هم بفرمایید که اگر اینترنت همراه، پرسرعت نباشه تا اطلاعات به مخاطب برسه، روز جدید کاری فرا رسیده است!

https://shoma-weekly.ir/di18T5