ویژه

لیست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان تهران اعلام شد

لیست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نهایی شد.


لیست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نهایی شد.
دکتر علی اکبر ولایتی سخنگوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرد: پس از مشورت های گوناگون با صاحب نظران و استفاده از نظرسنجی ها و بررسی سوابق کاندیداهای مختلف و حائز شرایط اولیه، شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فهرستی را که شامل 30 نفر از شخصیت های داوطلب شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر می باشند مورد تایید قرار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، این فهرست به شرح زیر است: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا مصباحی مقدم،  حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن کازرونی،  حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید مجتبی میردامادی، دکتر غلامعلی حداد عادل، مهندس محمدرضا باهنر، محمدنبی حبیبی، دکتر اسدالله بادامچیان، دکتر علیرضا مرندی، اسماعیل کوثری، دکتر ابراهیم انصاریان، ، محمود فرشیدی، دکتر احمد توکلی، دکتر علیرضا زاکانی،  حسین فدایی آشیانی،  دکتر الیاس نادران، مهندس مهرداد بذرپاش، حسین مظفر، دکتر مسعود میرکاظمی، دکتر زهره طبیب‌زاده،  دکتر الهام امین‌زاده، دکتر زهره الهیان، دکتر لاله افتخاری، فاطمه رهبر، پرویز سروری، دکتر مجتبی رحماندوست، علی اصغر خانی، محمد نبی رودکی، حمید فرمانی.
فهرست جبهه متحد اصولگرایان در تهران نشان می‌دهد که 15 نفر با مدرک دکترای تخصصی و 5 نفر نیز با درجه اجتهاد حضور دارند. هم‌چنین در میان اسامی این فهرست چند اقتصاددان یعنی  اسدالله بادامچیان، غلامرضا مصباحی مقدم، احمد توکلی، الیاس نادران، مسعود میرکاظمی و حمید فرمانی قرار دارند که البته به این چهره ها می‌توان محمدرضا باهنر را با توجه به سابقه طولانی در تنظیم بودجه سالیانه در مجلس نیز اضافه کرد.
در این فهرست هم چنین نام سه پزشک به نام های علیرضا مرندی، علیرضا زاکانی و زهره الهیان و سه متخصص در حوزه های دفاعی و امنیتی به نام های اسماعیل کوثری، مجتبی رحماندوست و محمدنبی رودکی دیده می شود.
حضور 9 رزمنده دفاع مقدس، چهار نفر از خانواده معظم شهدا و دو جانباز نیز نشان دهنده نگاه ویژه جبهه متحد اصولگرایان به ایثارگران دفاع مقدس است.
 با نگاهی به تشکل ها و جریان های سیاسی حامی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان مشخص می شود که در این دوره 6 نفر از جامعه روحانیت مبارز تهران، 8 نفر از جبهه پیروان خط امام و رهبری، 9 نفر از اصولگرایان تحول خواه، 5 نفر از حامیان سابق دولت و هم چنین دو نفر از حزب پیشرفت و عدالت در این فهرست حضور دارند.

https://shoma-weekly.ir/qjL1FD