جامعه

لطفاً این‌ها را به خودتان بگیرید

این بار برعکس همه دفعات قبل حتماً به خودتان بگیرید چون به همه ما مربوط است و اگر قبلاً اشتباهات افرادی محدود را شما به خودتان نگرفته اید این یکی را همه به خودتان بگیرید چون همه ما این افتخار را آفریدیم

  آقای یکی یدونه- این بار برعکس همه دفعات قبل حتماً به خودتان بگیرید چون به همه ما مربوط است  و اگر قبلاً اشتباهات افرادی محدود را شما به خودتان نگرفته اید این یکی را همه به خودتان بگیرید چون همه  ما این افتخار را آفریدیم.

صحبت از انرژی هسته ای و مقابله نرم با دشمن و موضوعاتی اینچنینی و افتخارات آن بماند برای دیگر صفحات نشریه ! حرف من  ارتقا « سطح فرهنگ اجتماعی» مردم است.

همین که سیگار کشیدن در مکان های عمومی حذف شد، این که قوانین راهنمایی- رانندگی که قبلاً در حد خنده رعایت می شد حالا دیگر به یک اصل در زندگی همه ما تبدیل شده است.

 این که در صف ایستادن که قبلاً معضلی بود در همه  صف ها و دعوای بسیاری درست می کرد امروزه اصلاً مسئله ای نیست. مراجعه و اعتماد مردم به پزشکان و حتی متخصصین ( که ویزیت چندبرابری هم دارند ) بسیار زیاد شده و خود درمانی ها کمتر از قبل . دسترسی به اطلاعات و پیداکردن سازمان هایی که قرار است کار مردم را راه بیندازند دیگر مشکل نیست.

 تعداد مدارس شیفتی بسیار کم شده و دور نیست روزی که شیفت همه شان حذف شود . آمار باسودی در کشور به مرز 100 درصد نزدیک شده است و سازمان های زیادی در این زمینه فعال هستند.

به همه  اینها اضافه کنید افزایش سطح نشاط و شادابی در جامعه را ! مردم لطفاً این یکی را به خودتان بگیرید.

https://shoma-weekly.ir/QtW1Ab