مجلس

لاله افتخاری: غرب برای جلوگیری از گسترش اسلام هر توطئه‌ای می‌کند

لاله افتخاری نماینده مجلس ایران و عضو کمیته امور زنان اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی، گفت: جهان برای آرامش به الگوی سوم و تعالیم و ارزشهای اسلامی نیاز دارد.
عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه چهارمین نشست کمیته امور زنان اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی در استانبول با اشاره به اینکه ریاست دوره سوم کمیته یاد شده را سال گذشته در تهران بر عهده داشته، افزود: ریاست کمیته را در این نشست به نماینده مجلس کشور میزبان تحویل داده ایم.

به گفته افتخاری، موضوع اسلام هراسی و توهین محافلی در غرب علیه مقدسات اسلامی که دل همه مسلمانان و آزاد اندیشان جهان را به درد آورده، در دستور کار این نشست قرار داشت .

او افزود: دشمنان برای جلوگیری از گسترش اسلام، دست به هر توطئه ای می زنند، اینگونه رفتار در هیچ آئینی پذیرفته شده نیست و در این نشست همچنین این رفتارها محکوم شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید نشست بر لزوم اجرای تعالیم و آموزه های قرآن کریم بود، یعنی نگاه افراطی و تفریطی و نگاه مرد سالاری و زن سالاری پاسخگو نیست.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: دنیا نیازمند به الگوی سومی برای ثبات و آرامش است که همان تعالیم و ارزشهای اسلامی است.

افتخاری افزود: توجه به نفوذ دشمن از طریق رسانه ها و ماهواره ها و برنامه هایی در فضای مجازی نیز از دیگر محورهای مطرح شده در کمیته زنان بود و در این مورد نیز هشدارهایی داده شد.

وی گفت: این نشست همچنین به پیگیری مصوبات و اجرایی شدن سند حقوق و مسوولیتهای زنان پرداخت
https://shoma-weekly.ir/Cyo0vv