ویژه

قوانین پاک و تبعیت مردم از ولایت ما را حفظ کرده است

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و دکتر یحیی آل اسحاق نامزد این حزب با آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در این دیدار گفت: ما از نظر مادی به دشمنان نمی رسیم و از نظر مسائل روز و امکانات مادی دشمنان شاید قوی تر باشند اما آنچه نظام ما را حفظ کرد قوانین پاک الهی و تبعیت مردم از ولایت است.
وی افزود: ولایت چتری است که بر مسائل دینی سایه گستر است و اگر همه اینها باشد و ولایت نباشد فایده ای ندارد. وهابی ها نماز می خوانند و احکام را رعایت می کنند اما ولایت ندارند و دینشان باطل است.
حسینی بیان داشت: نظام ولایی ما در دنیا منحصر به فرد است و همین باعث شده که دشمنان را به هم بریزد. جمهوری اسلامی وابسته به ایسم ها نبود و نظام اینچنینی در این دنیای مادی دوست کم دارد.
وی ادامه داد: سلطه گران نمی توانند ببینند که نظام برخواسته از دین آنها را بر هم بریزد و دین کشور را اداره کند . ما با ملت ها دوستیم اما با برخی دولت ها دوستی نداریم.
امام جمعه یاسوج تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با تمام مشکلاتی که بر سر راه اش آفریدند قدم های بسیار موثری برداشته و دشمنان نتوانسته اند به اهداف خود دست پیدا کنند.
وی تاکید کرد: تبعیت از ولایت و اتحاد در بین همه مردم عامل موفقیت کشور است. آنچه خطر دارد تفرقه و اختلاف است. هر امتی  اتحاد داشته باشد موفق می شود. راهی جز وحدت نداریم.
حجت الاسلام حسینی بیان داشت: کرم داخلی خطرناک است. خطر دشمن را نباید کوچک شمرد. خدا به ما لطف کرده که نعمت حکومت اسلامی را به ما داده باید با تمام وجود از آن حفاظت کنیم.
وی افزود: باید آنچه داریم حفظ کنیم و بتوانیم همه با هم کشور را بسازیم. چون مسلمانیم مسئولیم. مسئولیت ایجاب می کند که انسان فداکاری کند و عدم غفلت مهم است.
محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی  نیز در این دیدارضمن تبریک روز میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: اگر رقبای جدی اصولگرایی با اتحاد با هم و با نامزد واحد به میدان آیند و اگر نامزدهای اصولگرایان متعدد باشند خطری جدی است . جریان اصولگرایی رای اش در کشور بیشتر است اما اگر این رای شکسته شود اصولگرایان ضرر خواهند کرد.
وی افزود: ملاقات های بسیاری با علما و روحانیت و مراجع انجام داده ایم و معتقدیم محوریت روحانیت چاره ساز خواهد بود. توصیه علمای بلاد نیز موثر است . ما صدای پای اصلاح طلبان را می شنویم و جریان انحرافی نیز وجود دارد. اصولگرایان چاره ای جز ائتلاف ندارند.
دکتر یحیی آل اسحاق نیز در این دیدار گفت: علمای بلاد در سکان داری در مناطق مختلف کشور و استانها محور هستند و جایگاه رفیعی دارند.
وی در ادامه با اشاره به شرایط کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی در حال حاضر شرایط ویژه ای دارد و از مقاطح حساس کشور دهه چهارم انقلاب اسلامی است که نقطه عطفی در تاریخ کشور است.
نامزد حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: ایران با پیروزی سلطه از مدار استکبار جهانی بیرون آمده است و اثر بسیار زیادی در منطقه و جهان دارد. دشمنان از این موضوع احساس خطر می کنند و خواستند که جمهوری اسلامی را براندازی کنند که نتوانستند و امروز می خواهند اثر گذاری ایران را کم کنند.
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان تصریح کرد: دشمنان ایران هراسی را ایجاد کرده اند که اگر کشوری رابطه اش را با ایران قطع نکند برای آن کشور هزینه دارد. دشمن حوزه اقتصادی را برای ضربه به کشور انتخاب کرده تا رابطه مردم با حکومت به حداقل رسانده و همچنین مجموعه روابط ما را کنترل کند.
آل اسحاق تاکید کرد: بی انصافی است که کسی بگوید ما رشد و پیشرفت نداشته ایم هر چند دغدغه های بسیاری داریم که باید آنها را حل کرد.
وی افزود: باید رشد اقتصادی را جدی گرفت زیرا طی چشم انداز باید 8 درصد رشد داشته باشیم که الان با نگاه خوشبینانه یک درصد است.
آل اسحاق با اشاره به موضوع بیکاری بیان داشت: امروز پنج میلیون دانشجو و فارغ التحصیل داریم که 2 الی 3 میلیون به جمعیت تحصیلکرده اضافه می شود که باید 7 الی 8 میلیون شغل ایجاد کرد که این مساله بسیار جدی در کشور است.
وی ادامه داد: دولت به کلان اقتصادی بی اعتنایی کرده است و مشکلات جدی در کشور در بخش های مختلف وجود دارد که بالقوه های کشور بسیار خوب بوده و می توان مشکلات را حل کرد.
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان تاکید کرد: قطعا دولت آینده اگر برنامه و تیم نداشته باشد نمی تواند کشور را اداره کند و مجموعه اقتضائات کشور را برای اجرا جمع کند. مجموعه اهداف ما با سکولارها و دنیای مادی تفاوت دارد . ما معتقدیم  می خواهیم  دین و دنیا مردم را  به بهترین شکل اداره کنیم و به همین دلیل باید در اجرا دولت آینده واقع نگر آرمان گرا باشد.

https://shoma-weekly.ir/9yjRZ3