مجلس

قضاوت مردم محک واقعی بودن گزارش های اقتصادی است

ما باید براساس داده‌های مردم تصمیم بگیریم زمانی که مردم از کار ما رضایت داشته باشند آن روز موفق بوده‌ایم.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ایجاد هرشغل در حوزه صنعت نیازمند سه میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ملکشاهی‌راد در سومین جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی استان به توزیع ناعادلانه ثروت در کشور اشاره کرد و افزود: گزارش‌ها، آمار و عملکرد ما باید توسط مردم مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما باید براساس داده‌های مردم تصمیم بگیریم زمانی که مردم از کار ما رضایت داشته باشند آن روز موفق بوده‌ایم.

ملکشاهی‌راد اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و متولی امر اشتغال آمارهای واقعی و مشخصی به نمایندگان ارائه کنند زیرا منتخبین مردم براساس آمارها در مجلس تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس دارای ظرفیت‌هایی هستند که می‌توانند نقش مثبت و اثرگذرای برای پیشبرد اهداف سازمان ها ومدیران دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با اشاره به اینکه ایجاد هرشغل در حوزه صنعت نیازمند سه میلیارد ریال اعتبار است، بیان کرد: برای رفع مشکل بیکاری باید به سمت ایجاد اشتغال ارزان قیمت رفته و در این بین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با بازار کار استان از جمله اهداف ما است.

ملکشاهی‌راد ادامه داد: نگاه ما باید نسبت به ایجاد اشتغال، تولید و بازار فروش محصولات تغییر پیدا کرده و امروز نیاز مردم لرستان از شغل کسب درآمد است.

وی بیان کرد: امروز باید نگاه جناحی و سیاسی خود را نسبت به نمایندگان تغییر دهیم و هر فردی از هرجناح گروه وحزبی رای آورده نماینده مردم بوده و باید برای دفاع از حقوق آنها تلاش کند.
https://shoma-weekly.ir/vVDalh