ویژه

«قاچاق» یک منکر بزرگ اقتصادی است

شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی بیانیه ای در خصوص توجه جدی به بحث قاچاق و مبارزه با آن صادر و از مسولین مربوطه به دلیل امحای کالاهای قاچاق تشکر کرد.
شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی بیانیه ای در خصوص توجه جدی به بحث قاچاق و مبارزه با آن صادر و از مسولین مربوطه به دلیل امحای کالاهای قاچاق تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با قاچاق کالا، راهبردی کلیدی در حذف یکی از موانع اصلی اقتصاد مقاومتی در کشور بود. پدیده شوم قاچاق که ناشی از توطئه دشمنان نظام اسلامی و همدستی عوامل داخلی آنان و سوء مدیریت برخی مسئولین امر می باشد، ضربات و خسارات سنگینی به اقتصاد داخلی وارد کرده است.

«قاچاق» یک منکر بزرگ اقتصادی است که همگان در مقابله با آن و نهی از این منکر، وظیفه دارند. مسئولین نظام اعم از دولت و مجلس و قوه قضائیه به عنوان دستگاه های مسئول و پاسخگو، ضمن پرهیز از شعار و برخوردهای موردی و مقطعی، با تدبیر و قاطعیت به مقابله با این منکر بزرگ پرداخته و این لکه ننگ را از جامعه اسلامی محو نمایند. یکی از اقدامات اساسی در این زمینه، امحاء کامل کالای قاچاق است که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و بحمدالله این امر در حال تحقق است.

بدون شک پدیده شوم قاچاق، محصول شبکه نفوذ بیگانگان و خیانتکاران داخلی است که با حربه اخلال در اقتصاد کشور، به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند. بنابراین هم مسئولین و هم ملت انقلابی و آگاه باید ضمن هوشیاری کامل، عزم خود را جزم نمایند تا این غده سرطانی را از بین برده و با رونق دادن به تولید داخلی، موجب رشد و شکوفایی و پیشرفت اقتصاد کشور شوند.

شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انقلابی و ارزشمند مسئولین در امحاء کالاهای قاچاق، حمایت کامل خود را از این حرکت مؤثر اعلام و از مسئولین محترم درخواست می نماید این مطالبه مقام معظم رهبری و ملت ایران را با جدیت و قاطعیت پیگیری و از مردم شریف و همیشه در صحنه نیز تقاضا داریم که در این اقدام حساس و ضروری، مسئولین را همراهی و مدد نمایند.

شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی

https://shoma-weekly.ir/dk6YJX