مجلس

فیلم موهن مصداق عدو شود سبب خیر است

در رابطه توهین به ساحت حضرت رسول (ص) باید توجه داشت که از دستان پلید استکبار جهانی همیشه توطئه‌ای از پیش تعیین شده به بیرون می آید تا هم به نوعی ایجاد تشنج در جهان و علی الخصوص کشورهای اسلامی به وجود آورد ، و هم به دنبال اهداف خود در این راستا باشد .
فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد اهداف پخش فیلم موهن در باره پیامبر عظیم الشان اسلام و مسلمانان  گفت: در رابطه توهین به ساحت حضرت رسول (ص) باید توجه داشت که از دستان پلید استکبار جهانی همیشه  توطئه‌ای از پیش تعیین شده به بیرون می آید تا هم به نوعی ایجاد تشنج در جهان و علی الخصوص کشورهای اسلامی به وجود آورد ، و هم به دنبال اهداف خود در این راستا باشد .
وی تصریح کرد : بنده فکر می کنم این بار با توجه به شرایط فعلی کشور که در چند هفته پیش اجلاس عدم تعهد را برگزار کردیم و از طرفی هم شرایطی که در کشور سوریه به وجود آمده بود  دشمنان نیازمند به یک حرکتی بودند تا اذهان عمومی جهان را به سمت وسوی موضوعی منحرف نمایند . در صورتی که این فیلم حدود یک سال پیش ساخته شده بود ولی مشاهد می کنیم در این برهه زمانی به نمایش گذاشته می شود .
عضو کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد : این توطئه های استکباری از آنجایی که عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد، علیه خودشان به کار گرفته شد . خانم کلینتون عنوان کرد که ما نمی توانیم جلوی این حرکت را بگیریم زیرا مقابله با این حرکت به نوعی مبارزه با آزادی است . در صورتی که چنانچه مقابل این حرکت ایستادگی نشود، قطعا نتیجه اش بر علیه آمریکا خواهد بود .کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی و تهدیدات دیگر که مقابل سفارتخانه های آمریکا در کشورهای دیگر صورت گرفته است به تعبیر بهتر عزم عمومی مسلمانان است که برعلیه سیاست های استکبار و صهیونیست شکل گرفته است که خود نشان از نفرت عمومی از آمریکا  دارد .
نماینده مردم تهران با اشاره به اقدامات مردم لیبی خاطر نشان کرد : در رابطه به اقدامات مردم لیبی باید گفت، برخی‌ها انقلاب و جنبش بیداری را در لیبی، اسلامی نمی‌دانستند و آن را نشأت گرفته از نارضایتی حاکمیت می‌دانستند اما این اتفاق کاملا نشان داد که این جنبش ها ناشی از بیداری اسلامی است و دشمن اصلی نیز استکبار جهانی است و این حرکت باعث شد تا یک تبلور و شفافیت در جنبش بیداری اسلامی‌ شکل بگیرد و در بین ملت های مسلمان  اتحاد بیشتری  ایجاد شود و عزم راسخ تری در برابر این سیاستها داشته باشند .
وی با بیان نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اذعان داشت : نکته ای که باید دقت کرد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، معمولا آنان به دنبال نوعی تبلیغ  در بین هواداران و احزاب و گروهشان هستند که غالبا  این حرکتها وارونه جواب داده است . همانطوری که با موضع گیری های خود در انتخابات و یا راهپیمایی ها عزم مردم ما را راسخ تر می کنند ، این موضوع بر علیه آنها رقم خورد، زیرا این وعده الهی است، افرادی که بر علیه احکام الهی و پیامبران الهی توطئه کنند ، در واقع همانها بر علیه خودشان رقم خواهد خورد.  
فاطمه رهبر با اشاره به همزمانی حادثه 11سپتامبر و پخش فیلم موهن بر ضد شخصیت پیامبر اسلام اظهار داشت:حادثه 11 سپتامبر بهانه ای برای حمله و کشتار انسان های بی گناه در عراق و افغانستان شد که این امر برای آنها در حکم یک منجلاب بود و با وجود خروج نیرو های خود از عراق وانمود کردند که از این امر رهایی یافته اند این حادثه در حکم ابزاری برای سوء استفاده و بهره‌مندی و انحراف اذهان عمومی جهان به حساب می آید تا مسائل مهمی از قبیل سوریه و اجلاس عدم تعهد را به حاشیه بکشانند و جهان را با این توطئه صهیونیستی متلاطم کنند.

https://shoma-weekly.ir/W4Zy0d