مجلس

فولادگر: افراد معتقد به گفتمان اعتدال انتخاب شوند

از زمانی که استاندار جدید بر روی کار آمد، مشخص بود که معاونین خود را تغییر می‌دهد و از جمله این معاونت‌ها، معاونت سیاسی امنیتی استانداری بود. بحثی که در رابطه با جانشین این معاونت مطرح بود هم وزارت کشور و هم نمایندگان نظراتی را داشتند و پیشنهاد‌هایی هم استاندار داد که به جمع بندی نرسید و توافق نشده بود.
حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در رابطه با استعفای معاون سیاسی – امنیتی استانداری اصفهان اظهار داشت: از زمانی که استاندار جدید بر روی کار آمد، مشخص بود که معاونین خود را تغییر میدهد و از جمله این معاونتها، معاونت سیاسی امنیتی استانداری بود. بحثی که در رابطه با جانشین این معاونت مطرح بود هم وزارت کشور و هم نمایندگان نظراتی را داشتند و پیشنهادهایی هم استاندار داد که به جمع بندی نرسید و توافق نشده بود.

وی افزود: دکتر اسماعیلی به دلیل تدریس و اشتغال دانشگاهی که در تهران داشتند تقاضا کرده بود که جانشین وی زودتر تعیین شود که این امر طولانی شد. البته از وی تقاضا شد تا زمان تعیین جانشین به عنوان سرپرست در این معاونت باقی بمانند. اماهفته گذشته استعفای ایشان پذیرفته شد و در حال حاضر با سرپرستی خود استاندار این معاونت اداره میشود.

فولادگر تصریح کرد: ما بارها از وزارت کشور و استاندار محترم درخواست داشتهایم که معاون سیاسی امنیتی استانداری را حداقل مطابق شعارهای خود دولت یازدهم معتدل انتخاب کنند، تا بتواند باهمه جریانات سیاسی اصفهان کار کند. یک نفر تندرویی که فقط خود را محدود به یک جناح بداند نباشد و یا خدای ناکرده سابقه فعالیت در فتنه ۸۸ را نداشته باشد. به هرحال کسی باشد که بتواند گفتمان اعتدالی را که دولت به آن معتقد است را رعایت کند.

قابل ذکر است در پی استعفای معاون سیاسی امنیتی اصفهان و دو مدیر کل وی، از حمید رضا وطن خواه به عنوان مدیر کل جدید این معاونت استانداری اصفهان نامبرده میشود؛ شنیدهها حاکی است وی از نیروهای اصلاح طلب استان به شمار میآید.

https://shoma-weekly.ir/c6zKUI