مجلس

فضای تنش زا زمینه ساز نفوذ دشمن می شود

اگر می خواهیم به مردم و جمهوری اسلامی خدمت کنیم، رفتار و کردار و گفتاری داشته باشیم که از کیان جمهوری اسلامی مواظبت و حراست بشود، باید انتقادهای ما موجب تنش نشود تا زمینه سازی برای نفوذ دشمن بشود.
حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در واکنش به برخی از اظهارنظرات در خصوص عدم احراز صلاحیت های خبرگان رهبری و همچنین نارضایتی برخی از داوطلبین نمایندگی اظهار داشت: آنچه مسلم است این است که ما نظر نداریم حرفهایی زده بشود، که در کشور در آستانه انتخابات تنش زا باشد؛ همه باید به قانون احترام بگذاریم، تا مثل گذشته حوادث فتنه گون 88 تکرار نشود و با طرح حرف های بی اساس بخواهند دوباره به کشور ضربه بزنند .

وی با اشاره به رد صلاحیت خویش در انتخابات میان دوره مجلس در حوزه انتخابیه خود افزود: اگر می خواهیم به مردم و جمهوری اسلامی خدمت کنیم، رفتار و کردار و گفتاری داشته باشیم که از کیان جمهوری اسلامی مواظبت و حراست بشود، باید انتقادهای ما موجب تنش نشود تا زمینه سازی برای نفوذ دشمن بشود.

مشهدی عباسی متذکر شد: ما و تمام کاندیداها باید بدانیم که در جایگاهی هستیم که اگر در جایگاه خدمت رسانی قرار گرفته ایم، شعارمان فقط باید «ساختن» باشد، زیرا ما برای خراب کردن و از دست دادن فرصت های خدمت رسانی به مردم به صحنه نیامده ایم؛ لذا باید به گونه ای رفتار کنیم تا موجب زمینه سازی برای سواستفاده و توطئه دشمنان نظام قرار نگیرد؛ حال گاهی فردی ردصلاحیت و یا عدم احراز صلاحیتش اعلام می شود، این موضوع مطابق تشخیص شورای محترم نگهبان است و همگان باید تمکین کنیم.

وی ادامه داد: وقتی قرار است که قانون اجرا بشود، نباید در مقابل قانون صحبتی بیان شود که در مقابل قانون قرار گیرد. لذا همه موظف هستیم تا به قانون تمکین کنند. این نکته را باید مد نظر داشته باشند که ما زمینه ساز فتنه ای دیگری نشویم.

https://shoma-weekly.ir/Ajx1rR