مجلس

فاطمه رهبر: دادن وعده های ناشدنی خلاف خواسته رهبری است

فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه بااظهارات اخیر آقای احمدی نژاد گفت : اکنون ما چه در مسائل داخلی و چه مسائل منطقه ای و بین الملل در شرایطی خاص به سر می بریم .لذا ایجاب می کند که همه مسوولین ملاحظه این شرایط را داشته باشند .

فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه بااظهارات اخیر آقای احمدی نژاد گفت : اکنون ما چه در مسائل داخلی و چه مسائل منطقه ای و بین الملل در شرایطی خاص به سر می بریم .لذا ایجاب می کند که همه مسوولین ملاحظه این شرایط را داشته باشند .
وی افزود : از یک طرف در داخل کشور دچار بحران اقتصادی و تورم و گرانی به سر می بریم . نارضایتی مردم به افزایش بی رویه قیمتها و عدم کنترل ونظارت دقیق مسوولین اجرایی برقیمتها  به طوری که هر بار شاهد بالا رفتن قیمت یک نوع کالا و کمبود آن در جامعه  می شویم همین خود باعث ایجاد تنش در اقشار مختلف کرده است.
رهبر با بیان اهمیت جایگاه جمهموری اسلامی ایران در منطقه اظهار داشت : از طرفی با توجه به خیزش ها و انقلابهای منطقه ، نگاه امیدوارانه مسلمانان وعدالت خواهان در منطقه به نظام جمهوری اسلامی و رصد کردن فعالیت وعملکرد مسوولین نظام همچنین  مسائل بین المللی همچون سال گذشته افزایش تحریم ها و توطئه ها سبب شده که ما یک شرایط خاص و ویژه ای را در منطقه داشته باشیم.
نماینده مردم تهران و ری و شمیرانات و اسلامشهر در ادامه خاطر نشان کرد : باتمام این اوصاف توجه به این مهم که مقام معظم رهبری در چند سخنرانی گذشته شان برتعامل بیش ازبیش مسسولین با یکدیگر نصیحت کردند. توصیه اکید ایشان به مسوولین مبنی برنکشاندن اختلافات بین مردم و سطح جامعه تا زمان انتخابات به طوری که ایشان فرمودند اگر کسی اختلافات را بین مردم بکشاند به مردم خیانت کرده است. از آنجایی که در طول انقلاب فصل الخطاب تمام جریانات سخنان حضرت امام ( ره) و مقام معظم رهبری بوده است که با درایت و ژرف اندیشی ودقت نظری که بر روی مسائل داخلی و خارجی دارند و دائما مسائل را رصد می کنند و سکاندار این انقلاب بوده اند ، وظیفه ایجاب می کند که ما گوش به فرمان ایشان باشیم تا خدای ناکرده گزندی به کشور وارد نشود .
عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی با اشاره سخنان ریاست جمهوری در سفرهای استانی  تصریح کرد : بااین مقدمه باید گفت که شرایط داخلی شرایطی نیست که جناب آقای رئیس جمهور در سفرهای  استانی خود هر مطلبی را عنوان کنند . با توجه به مشکلات مردم استانها وشهرستانها وهمچنین گلایه های برخی نمایندگان این حوزه ها در خصوص عدم اجرای مصوبات استانی دیده می شود ، در این دور از سفرها مطالبی عنوان می شود و یا مصوباتی اجرا می شود که سالیان سال طول می کشد تا به انجام برسد . حتی عده ای گله مند هستند مصوبات قبلی دولت در استانها هنوز اجرا نشده است . چه طور مصوبات جدیدی تصویب می شود که همین امر موجب نارضایتی مردم می شود.
وی افزود : اخیر ما در سفرهای جناب آقای رئیس جمهور متاسفانه استقبال مردم را کم رنگ می بینیم که حاکی از نار ضایتی است و این مسائل با روحیه عدالت خواهی وشعارهای آقای احمدی نژاد متفاوت است که جای بحث و بررسی دارد . به نظر من هئیت محترم دولت باید توجه کند و این مسائل را آسیب شناسی کند و صرف اینکه در استانها تعداد زیادی مصوبات را به تصویب برساند کفایت نمی کند .آسیب شناسی نارضایتی نمایندگان مردم و عدم استقبال مردم اینها دلایلی دارد که هئیت دولت باید بیش ازپیش مورد توجه قرار گیرد .
رهبر با بیان آنکه دادن وعده های ناشدنی خلاف خواسته رهبری است گفت : از طرفی مطالبی از سوی دولت گفته می شودکه با سخنان مقام معظم رهبری مغایرت دارد. ایشان بارها فرمودند که وعده هایی به مردم ندهید که نتوانیدعملیاتی کنیم و به دور از واقعیت باشد. وعده پرداخت 250 هزار تومان یارانه برای هر فرد ، مطلبی است که عملیاتی نیست. ما اکنون نمی توانیم این تورم لجام گسیخته را کنترل کنیم؟!! چطور این وعده داده می شود .مردم  ما به جهت بصیرت بالایی که دارند متوجه شدند این شعارها تبلیغاتی بیشتر نیست وهمین امر موجب می شود  استقبال مردمی از رئیس جمهور کاهش بیابد .
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به نظرم جناب آقای رئیس جمهور باتوجه به تمام خدماتی که واقعا در این دو دوره ریاست جمهوری خود داشتند. احیا ی گفتمان حضرت امام(ره ) و احیای ارزش و شعائر دینی و انقلابی را که در طی این مدت انجام دادند. اجازه بدهند این چند ماه آخر را با سلامت به پایان برسانند و با خاطره خوبی از این دو دوره  برای مردم باقی بماند . الان نه فقط دشمنان منتقد نیستند بلکه دوستان ایشان هم منتقد هستند .کسانی که تلاش داشتند ایشان رئیس جمهور شود اکنون بسیار منتقدند. لذا با این شرایط اگر قضایا تکرار شود برای کشور بحران زا خواهد شد .
فاطمه رهبر در پایان  با بیان آنکه انتخابات ما یک انتخاب قانونی و سالم است ، گفت : ریلی که برای انتخابات طبق قانون گذاشتند موجب برگزاری  یک انتخابات قانونی و سالم است . البته بصیرت مردم بالا است و مجلس هوشیار و آگاه است ومسائل را رصد می کند . بالاتر از اینها حضور مقام معظم رهبری این کافی است که دشمنان چه داخلی و چه خارجی چه کسانی که از روی عمد و چه کسانی از روی نا آگاهی دست به اقداماتی  می زنند تلاشهایشان بی نتیجه بماند .

https://shoma-weekly.ir/fxGMSV