مجلس

فاصله مسئولین از انقلاب منجر به کاهش مسابقات ورزشی در دهه فجر می شود

نماینده مردم رشت گفت:مسئولین حتماً از انقلاب فاصله گرفته‌اند که امروز شاهد هستیم که رهبر انقلاب که سکان‌دار این نظام هستند به مسئولین نسبت به عملکردهایشان در نظام هشدار می‌دهد.
نماینده مردم رشت گفت:مسئولین حتماً از انقلاب فاصله گرفتهاند که امروز شاهد هستیم که رهبر انقلاب که سکاندار این نظام هستند به مسئولین نسبت به عملکردهایشان در نظام هشدار میدهد.

جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در خانه ملت و عضو هیئترئیسه فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرنگار هفته شما، در واکنش به عدم برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبهای دهه فجر گفت: در بحث دهه فجر که دهه پیروزی انقلاب اسلامی در میان مردم به شمار میرود بعد از گذشت سیوهفت سال از پیروزی انقلاب در سال 57 میگذرد امروز شاهد هستیم که مسئولان نظام از این انقلاب فاصله گرفتهاند.

کوچکی نژاد به سخنان و تذکر مقام معظم رهبری به مسئولین که مسئولین میبایست در این کشور انقلابی عمل کنند اشاره و تصریح کرد: مسئولین حتماً از انقلاب فاصله گرفتهاند که امروز شاهد هستیم که رهبر انقلاب که سکاندار این نظام است به مسئولین نسبت به عملکردهایشان در نظام هشدار میدهند.

عضو فراکسیون ورزش در خانه ملت فاصله گرفتن مسئولین از انقلاب را دلیل به فراموشی سپرده شدن برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر برشمرد.

نماینده مردم رشت در خانه ملت خاطرنشان کرد: اگر به هر بهانهای بتوانیم پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دنیا برافراشته کنیم به همان نسبت نیز توانستهایم ارزشهای والای انقلاب و هدف و آن را به دنیا معرفی کنیم.

کوچکی نژاد ادامه داد: امروز در روستاها و شهرها مردم جهت پاس داشت یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 به تکاپو افتادهاند تا این دهه را با برگزاری جشن ها و مسابقات ورزشی و فرهنگی و اجتماعی همچون مهرومومهای گذشته به نحو احسن برگزار کنند.

وی به جنبوجوشهای مردم در نحوه برگزاری مراسم یادبود دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: مردم بار دیگر با اقدامات خود در جهت برگزاری مراسم دهه فجر با آذینبندی و چراغانی کردن معابر و کوچه تا و برنامهریزی برای برگزاری مسابقات ورزشی محلی از مسئولین پیشی گرفتهاند این در حالی است که وظیفه مسئولین نظام است که جهت برگزاری مراسم باشکوه دهه فجر اقداماتی را در کشور انجام دهند اما متأسفانه هرساله شاهد هستیم که از تعداد برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در کشور به مناسبت این دهه باشکوه کاسته میشود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات ورزشی شادی و نشاط را در میان مردم ایجاد میکند، گفت: وجود نشاط و شادی میان مردم باعث خواهد شد تا این مردم همیشه حاضر درصحنههای مختلف کنار مسئولین قرار داشته باشند.

کوچکی نژاد در خاتمه بیان کرد: امیدوارم با تذکر رسانه ها و جراید در خصوص برگزاری مراسمات ورزشی در دهه فجر، مسئولین ارشد را از تار فراموش خیالی که به دور خود پیچیدهاند خارج کنند.

عضو هیئترئیسه مجلس در خاتمه گفت: معتقدم رسانه ها میبایست با تذکر به مسئولین آنها را از خواب غفلت بیدار کرده تا بار دیگر از قافله نظام و مردم در برگزاری مراسم دهه فجر عقب نمانند.

https://shoma-weekly.ir/Bk4kyP