مجلس

فائزه هاشمی برای قبح زدایی دیدار کرده است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: خطای فاحش فائزه هاشمی، هنجار شکنی و قبح زدایی از رفتارهای زشت در جامعه است.
لاله افتخاری عضو فراکسیون زنان و خانواده در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت درخصوص دیدار فائزه هاشمی با برخی از اعضای فرقه بهائیت گفت: این اقدام خطای فاحش و کار بسیار ناشایستی بود که توسط فائزه هاشمی انجام گرفت.

عضو فراکسیون زنان و خانواده در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: به نظر می آید بخشی از این کار ها برای هنجار شکنی و قبح زدایی رفتارهای زشت دارد توسط برخی از افراد در کشور صورت می گیرد.

افتخاری با اشاره به اینکه آیت الله رفسنجانی هم اظهار داشتند که این حرکت اشتباه بوده است، گفت: این عملکرد جای دفاعی نداشت و پدرشان هم نتوانستند دفاع کنند.

وی با بیان اینکه آیه اول سوره ممتحنه در نقد و ارزیابی این عملکرد و کسانی که دفاع می کنند، است، اظهار کرد: خداوند در این آیه آورده که کسانی که دشمن من و شما هستند دوست نشوید و اظهار دوستی نکنید در حالی که آنها دشمن شما هستند و حتی کسی که این کار را انجام دهد از راه راست منحرف شده است.

عضو فراکسیون زنان و خانواده در مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به فائزه هاشمی گفت: شما از راه راست منحرف شدید علاوه بر اینکه این موضوع را دارید علنی و قبح زدایی می کنید و جا دارد که توبه کنید.

وی همچنین تصریح کرد: جرم کسی که منجر به گمراهی از راه راست می شود آن را علنی و به آن افتخار می کند خیلی بیشتر از کسی است که آن خطا را پنهان می کند.

افتخاری در خاتمه خاطرنشان کرد: نخواهیم گذاشت نظامی که ثمره خون شهدا و فداکاری جانبازان و ایثارگران است، با اقدامات هنجارشکنانه و سست و بی پایه عده ای از افراد به آن خدشه وارد شود.

https://shoma-weekly.ir/MCl6zV