جامعه

غلبه بر باور فقر یک همت زیباست

وی از تأثیر کارآفرینی بر توانمندی کسانی که زمانی فکر می‌کردند محکوم به یک زندگی فقیرانه هستند به عنوان یک همت زیبا نام برد و تصریح کرد: باید در این راه تلاش کرد و آن‌هایی که تلاش کردند موفق شدند.
حسین انواری با بیان اینکه نبود مدیریت خوب در بحث اشتغال در گذشته منجر به مشکلات فعلی شده است، افزود: در درمان دردهای فعلی جامعه، «اشتغال» حرف اول را میزند و برای رفع معضل اشتغال نیاز به همکاری تمام مسئولان کشور است.

 

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه بانکها در تأمین منابع مشکل دارند گفت: امکانات و منابع در کشور گسترده است و باید برای رفع مشکل اشتغال تلاش بیشتری شود.

وی از برخی برنامههای تبلیغاتی نادرست تجاری که آرزوی سرمایهدارشدن را در سر افراد میپرورانند، انتقاد کرد و افزود: ارائه کارهای فرهنگی، مهارت و حرفهآموزی به خانوادهها، توانمند سازی خانودهها و فراهمشدن سرمایه از جمله کارهایی است که برای ایجاد فرصتهای شغلی به آن نیاز داریم.

حسین انواری با اشاره به نقش کارآفرینان در اشتغال گفت: کارآفرینی بر محور ارتقاء و بهرهبرداری از دانش، مهارت و توانمندیها و نوآوریها، توسعه قابلیتها و ظرفیتها و مدیریت سرمایههای فکری استوار است.

وی از تأثیر کارآفرینی بر توانمندی کسانی که زمانی فکر میکردند محکوم به یک زندگی فقیرانه هستند به عنوان یک همت زیبا نام برد و تصریح کرد: باید در این راه تلاش کرد و آنهایی که تلاش کردند موفق شدند.

سرپرست کمیته امداد خاطر نشان کرد: رفع مشکل اشتغال نیاز به عزم ملی است و باید دولت با فراهمکردن بستر سرمایهگذاری برای مشارکت افراد در ایجاد شغل پایدار گام بردارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما هیچ نقطه کور و بن بستی در نظام مان نداریم به شرط اینکه به پیامبر و قرآن کریم اقتدا کنیم و دلهایمان متصل به هم باشند و از ولی فقیه زمان فرمانبری داشته باشیم.

https://shoma-weekly.ir/W0v8FB