مجلس

عناد داعش با اسلام است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات داعش به مساجد و اماکن مذهبی گفت: این موضوع توطئه جدید استکبار علیه اسلام است.
فاطمه رهبر، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات گروه تروریستی داعش به مساجد و اماکن مقدس به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: این موضوع به نوعی استراتژی های متفاوتی است که هر بار با شیوه جدید خودنمایی می کند.

وی اظهار کرد: داعشی ها یک روز با نسل کشی و کشتن بچه ها و حمله و تجاوز به زنان خودنمایی می کنند و روز دیگر با حمله به مساجد و اماکن مذهبی وحشی گری خود را نشان می دهند.

رهبر تصریح کرد: آن چیزی که داعشی ها با آن عناد دارند، اسلام و همه ارکانی است که با محوریت اسلام وجود دارد، است یعنی همه مواردی که حول و محور اسلام می چرخد را آنها می خواهند نابود کنند.

وی بیان کرد: این توطئه جدید استکبار جهانی است که به شیوه جدید از سوی داعشی ها در حال اجرا است که زمانی آنها با نام طالبان یا القاعده و در حال حاضر با نام داعش در مملکت اسلامی آن را اجرایی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اولین بار نیست که استکبار جهانی این توطئه ها را علیه مسلمانان به نمایش می گذارد زیرا در میانمار و بوسنی و هرزگوین نیز شاهد این وحشی گری ها و بی احترامی های گروه های دست نشانده آنها در حمله به مساجد و اماکن مقدس مسلمانان بودیم.

این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما این اقدامات داعش را به شدت محکوم می کنیم و امیدواریم همه کشورهای اسلامی در راستای رفع این مشکل جهانی گام بردارند زیرا اگر قرار باشد این غده سرطانی پیشرفت کند همه دنیا را درگیر می کند و دنیا را ساقط می کند.

https://shoma-weekly.ir/rViYsm