مجلس

عملکرد بی‌طرفانه صدا و سیما؛ کمک مهم به مردم در انتخاب نامزد اصلح

صدا و سیما باید بی طرفانه برنامه ریزی وقضاوت کند؛ آنچه مهم است صدا و سیما باید کاملاً بی‌طرفانه در اختیار نامزدها باشد والبته گزارشهایی از اقبال مردم به برنامه های انتخاباتی رسانه ملی وجود دارد.
لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری و با تأکید ایشان بر نقش نمایندگان در ایجاد خلق حماسه سیاسی اظهار داشت : در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری، آقا فرمودند نمایندگان از حیث آنکه مسئولیت دارند در قله هستند و هر کاری که انجام بدهند طبیعتاً به طرف دامنه سرازیر می شود و قطعاً نمایندگان با حضور گسترده خودشان در اهتمام و تشویق مردم و با تدوین اهمیت حضور آنها در انتخابات می توانند نقشآفرینی کنند.

وی افزود: نمایندگان عصاره ملت هستند و به لحاظ جایگاهی که دارند باید پاسخگو همه ملت باشند. در آینده نیز با توجه به ارتباط نزدیکی که با رئیس جمهور دارند و درارتباط غیرمستقیمی که با اعضای شوراها که منتخب مردم هستند، باید همکاری  داشته باشند تا در حل مشکلات مردم و در جهت تحقق خواسته های آنها فعالیت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مطرح وآنها را برای مردم تبیین کنند، هرچند مردم ما آنها را می فهمند زیرا آقا شفاف بیان فرمودند و شاید مردم نیاز به تبیین نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: یک سری شاخص ها به طور شفاف از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است که باید رعایت شود و خود مردم باید آنها را بررسی کنند و با رعایت آنها می توانند به انتخاب اصلح برسند. ما می توانیم از این فرصتی که داریم استفاده کنیم و با ایجاد شوری که همراه با بصیرت است مردم را در انتخاب اصلح یاری نماییم.

افتخاری درباره نقش صدا و سیما در معرفی کاندیداها و شناساندن آنها به مردم  تصریح کرد: صدا و سیما باید بی طرفانه برنامه ریزی وقضاوت کند؛ آنچه مهم است صدا و سیما باید کاملاً بیطرفانه در اختیار نامزدها باشد والبته گزارشهایی از اقبال مردم به برنامه های انتخاباتی رسانه ملی وجود دارد.

https://shoma-weekly.ir/ceL9x3