ویژه

عمر پرثمر خود را در راه اعتلای انقلاب اسلامی گذراند

آن مجاهد دلسوز جزء چهره های برجسته و از خادمان سخت کوش و با اخلاص نظام جمهوری اسلامی بود که سالیان متمادی از عمر پرثمر خود را در راه اعتلای انقلاب اسلامی و خدمتگزاری در سنگرها و عرصه های مهم سیاسی واجتماعی از جمله در دستگاه دیپلماسی کشور مصروف داشته و رجاء واثق دارم تلاش های صادقانه و خدمات ارزشمند آن مرحوم نزد ایزد منان محفوظ و مأجور خواهد ماند.
بهرام سرمست ، استاندار قم در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمد عرب از پیشکسوتان نهضت اسلامی، مسوولان سابق قم، دیپلمات سابق و از چهرههای با اخلاص نظام را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم در این پیام آمده است: در ایام حزن و اندوه عزای اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، خبر درگذشت مبارز نستوه و پیشکسوت نهضت اسلامی، ابوالشهید مرحوم "حاج محمد عرب" موجب تأسف و تأثر گردید.

پیام ادامه یافته است: آن مجاهد دلسوز جزء چهره های برجسته و از خادمان سخت کوش و با اخلاص نظام جمهوری اسلامی بود که سالیان متمادی از عمر پرثمر خود را در راه اعتلای انقلاب اسلامی و خدمتگزاری در سنگرها و عرصه های مهم سیاسی واجتماعی از جمله در دستگاه دیپلماسی کشور مصروف داشته و رجاء واثق دارم تلاش های صادقانه و خدمات ارزشمند آن مرحوم نزد ایزد منان محفوظ و مأجور خواهد ماند.

اینجانب فقدان جانسوز این عزیز فرهیخته را به خانواده محترم و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و توفیق همنشینی با سید و سالار شهیدان و فرزند شهیدشان و برای بازماندگان معزز صبر و بردباری مسألت دارم.

https://shoma-weekly.ir/4xIiSl