جامعه

ظاهراً شما تو باغ نیستی

سید مهدی علوی، معاون فرهنگی باشگاه استقلال از اختصاص بخشی از صندلی‌های ورزشگاه آزادی در روز جمعه به جایگاه(بدون دخانیات) خبر داد.

امیر زینلی- میگن :  سید مهدی علوی، معاون فرهنگی باشگاه استقلال از اختصاص بخشی از صندلیهای ورزشگاه آزادی در روز جمعه به جایگاه(بدون دخانیات) خبر داد.

میگم : مثل این که شما تا حالاورزشگاه نرفتهاید؟ حالا که بازی تموم شده از موفقیتهاتون در این زمینه  اجتماعی-  فرهنگی بفرمایید!

***

میگن : رضا امیر خانی : این روزها آمار به شدت بلندی از کتابخوانی مملکت ارایه میشود که در نظر من فارغ از اینکه ما به حقیقت، واقعیات و مصادیق کتابخوانی در جامعه احترام بگذاریم یا نه، در آن یک بیاحترامی بزرگ دیده میشود و آن هم بیاحترامی به چهار عمل اصلی است.

میگم : ای آقا ! ظاهراً شما تو باغ نیستی؟! 

***

میگن :  معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در واکنش به راهاندازی مهدهای دانشآموزی توسط سازمان بهزیستی از سال 92، گفت: راهاندازی مهدهای دانشآموزی بدون هماهنگی با آموزش و پرورش مطرح شده است، لذا هیچگونه مجوز قانونی برای اجرا ندارد. وی افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، باید رویکرد فرهنگی- تربیتی در تمامی برنامهها حاکم باشد، بنابراین نگهداری از کودکان در قالب «مهد» جایگاه قانونی و علمی ندارد.

میگم : معلوم شد آشپز از قدیم دوتا بوده که آش تربیت این قدر شور است.
https://shoma-weekly.ir/UtVA3a