جامعه

طرح مشعشع چند نماینده درباره تعطیلات

دو سه نفر در مجلس در پی تعطیلی شنبه بجای پنج شنبه هستند و نظر دارند که چون کشورهای دیگر روزهای شنبه و یکشنبه را تعطیل می کنند و جمهوری اسلامی ایران روزهای پنج شنبه و جمعه را تعطیل می نماید بهتر است که بجای پنج شنبه روز شنبه تعطیل شود که دو روز تعطیل در هفته بجای خود بماند و ارتباطات بین المللی کم نشود!!

***

این طرح که از گذشته و از زمان طاغوت مطرح بود که به جای تعطیلی جمعه، چون کشورهای دیگر شنبه و یکشنبه را تعطیل می کنند در ایران هم روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل شود. در واقع مسئله اصلی در آن زمان حذف جمعه و امور مربوط به عبادات و خدمات بود و حرکت در جهت غربی کردن ایران که موفق نشدند. پس از نظام جمهوری اسلامی ایران جرات طرح یکشنبه را نداشتند در پی تعطیلی جمعه و شنبه بر آمدند، بعد معلوم شد که تعطیلی شنبه باب میل صهیونیست هاست.

عده ای در صدد کم کردن تعطیلات بر آمدند البته از نوع ایام الله و الا درباره تعطیلات غیر مذهبی، مانند تعطیلات طولانی نوروز و سیزده بدر تاکید می کردند که حتما روز سیزده بدر باقی بماند تا نحسی خرافاتی سیزده، دامنگیر نشود یا جشن سده که روز هیزم سوزان است، تجدید گردد اما موفق نشدند. حالا معلوم نیست چه کسی سراغ این چند نماینده رفته که در پی کم کردن تعطیلات غیر لازم نیستند، تعطیلی پنج شنبه را می خواهند حذف کنند تا حالی برای مردم برای دعاهای جمعه که عید مسلمین است باقی نماند.

و لابد بعدا هم جمعه را تعطیل می کنند و هم یکشنبه را تعطیل می کنند تا هماهنگی جهانی پدید آید.

به این افراد باید گفت:

1 – بررسی کنید تحت تاثیر کدام حرکت غیر فرهنگی پنهانی قرار گرفته اید؟

2 – اگر برای تعطیلات ناراحت هستید چرا نصف روز پنج شنبه را که عصر آن است دارید تبدیل به یک روز تعطیل شنبه می کنید؟

3 – بجای تابع دیگران شدن، در پی این باشید که دیگران شما را باور کنند!

https://shoma-weekly.ir/cHoC28