ویژه

طبل رقابت خبرنگاران در روز دوم نمایشگاه مطبوعات

صدای طبل رقابت خبرنگاران در روز دوم هنوز خاموش نشده که چراغ های نمایشگاه خاموش می شود. روز دوم هم تمام شد.
مصطفی حسینی- طبل رقابت خبرنگاران در روز دوم نمایشگاه مطبوعات نواخته شد. بحث و جدل و گفت و گو با آمدن بازدید کنندگان و مسئولان پای خود را به نمایشگاه گذاشت و این ماراتن خیلی زود فضای نمایشگاه را گرم کرد.
روز دوم به جای صدای ترکیدن بادکنک صدای موزیک های مختلف به گوش می رسید موزیک هایی که می خواستند جلب توجه کنند با کمی تزریق انرژی.
غرفه نشریه شما در روز دوم نیز شاهد حضور برخی مسئولین حزب موتلفه اسلامی بود. دکتر اسدالله بادامچیان که جدیدا نائب رئیسی شورای مرکزی این حزب را بر عهده گرفته, صبح به نمایشگاه آمد و بازدید خود را از غرفه نشریه شما شروع کرد.
او که چهره ای آشنا برای رسانه هاست از قدیمی های موتلفه است، هیچ وقت رسانه ای را تحریم نکرده و خیلی رک صریح جواب سوالات خبرنگاران را داده است.
مسابقه اول خبرنگاران در نمایشگاه برای کشاندن مسئولین و شخصیت ها به غرفه هایشان است و این مساله شامل حال بادامچیان هم شد. او با خوش برخوردی تمام به همه خبرنگاران قول داد که به تک تک غرفه هایشان برود اما در این میان برخی خبرنگاران نیز بودند که از اینکه بادامچیان اول به رسانه آنها نرفته قهر کردند . خبرگزاری هایی که شاید پیش خود فکر می کنند" ما تافته جدا بافته ایم"
بادامچیان پس از بازدید از تعداد زیادی از غرفه های خبرگزاری ها و روزنامه ها در پایان دیداری با محمد زاده معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد داشت و پس از چندین ساعت بازدید, از نمایشگاه رفت.
هنوز دقایقی از رفتن بادامچیان نگذشته بود که حمید رضا ترقی سردبیر هفته شما و عضو شورای مرکزی این حزب به غرفه آمد و بازدید خیلی کوتاهی داشت. ترقی نیز از رسانه ای های موتلفه است. او در غرفه نشریه اندکی از جلسه شورای مرکزی در روز شنبه برای ما و گفت و برای دیدن غرفه های دیگر به میان خبرنگاران رفت.
سومین عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به این غرفه آمد کسی نبود جز حاج اسدالله عسگر اولادی.
مردی که رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و چین است با همان طز های اقتصادی معروف اش.
او که خود را کاسب جزء بازار می داند خیلی زود از غرفه ها گذشت و تنها بازدید های کوتاهی داشت. در طول راه بازدی هر کس او را می دید از مشکلات اقتصادی کشور می گفت و سوال می کرد او تنها راه را نظر مقام معظم رهبری عنوان کرد یعنی اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید ملی.
مسئولین و شخصیت های مختلف هم که در روز دوم به نمایشگاه آمدند نیز تنها به رسانه هایی توجه کردند که در مسیر اصلی نمایشگاه هستند همانهایی که خود را تافته جدا بافته می دانند . هنوز حاشیه نشین ها یا همان راهرو های کناری منتظر و نظاره گر ماراتن خبرنگاران برای کشاندن شخصیت ها به غرفه.
صدای طبل رقابت خبرنگاران  در روز دوم هنوز خاموش نشده که چراغ های نمایشگاه خاموش می شود. روز دوم هم تمام شد.
 

https://shoma-weekly.ir/RakxBz