مجلس

ضرورت بازنگری در آئین‌نامه نشان‌های دولتی

گر قرار باشد این تقدیرنامه‌ها و لوح‌های تشکر و دیپلم‌های افتخار و مواردی که در این زمینه هست به هرکسی داده شود این نشان‌های افتخار و تقدیرنامه‌ها از ارزش واقعی خودش می‌افتد.
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره اعطای نشان های دولتی در اواخر عمر دولت به برخی نزدیکان رئیس جمهور گفت: قطعا بازنگری در آئین نامه ای که طبق آن این نشان ها به افراد اعطا می شود جز اولویت های مجلس باید باشد.
فاطمه رهبر در گفت و گو با خبرنگار راه دانشجو، اظهار داشت: معمولا در طول عمر دولت های مختلف مسئولان مربوطه وظایفی را انجام می دهند که مورد قبول و توجه و قدردانی رئیس جمهور همان دوره قرار می گیرد ولی اگر قرار باشد این قدردانی ها از حد خود خارج شود و این تقدیر نامه ها و لوح های تشکر و دیپلم های افتخار و مواردی که در این زمینه هست به هرکسی داده شود این نشان های افتخار و تقدیرنامه ها از ارزش واقعی خودش می افتد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: باید خود دولت ها از این قضیه پرهیز کنند زیرا هر چیزی در جایگاه واقعی خودش قرار نمی گیرد و متاسفانه چند موردی که در مورد اعطای نشان های دولتی به برخی افراد از سوی ریس جمهور داشته ایم همین گونه بوده است که دیگر اعطای این نشان ها در جایگاه خودشان نیستند.
وی درباره احتمال بررسی این موضوع در کمیسیون اصل نود بیان کرد: اگر شکایتی در این رابطه به کمیسیون ارائه شود کمیسیون وارد می شود و این موضوع را بررسی می کند و الا کمیسیون نمی تواند بدون شکایتی در این زمینه مستقیما وارد شود.


https://shoma-weekly.ir/SfFvfR