مجلس

صورتحساب تشنج در منطقه به حساب شخص اوباما نوشته می شود

اعلام آماده باش پوتین به نیروهای مسلح این کشور، در صورتی که خبر دقیقی باشد، یک گام منطقه را به سوی درگیری گسترده، در صورت حمله نظامی آمریکا نزدیک خواهد کرد.
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی ماجراجویی رژیم صهیونیستی در شلیک دو فروند موشک در دریای مدیترانه و اعلام آماده باش ارتش روسیه اظهار داشت: اعلام آماده باش پوتین به نیروهای مسلح این کشور، در صورتی که خبر دقیقی باشد، یک گام منطقه را به سوی درگیری گسترده، در صورت حمله نظامی آمریکا نزدیک خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم بروجرد تاکید کرد: صورتحساب ایجاد تشنج و درگیری در منطقه به حساب آمریکا و شخص اوباما نوشته شده است.

 بروجردی تاکید کرد: اقدام پوتین در عین حال می تواند یک حرکت بازدارنده قوی در دور  نگه داشتن منطقه از تشنج باشد.

عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مسئولیت سنگینی متوجه نمایندگان ملت آمریکا است تا با یک تصمیم عاقلانه ملت آمریکا را از موقعیت درگیری نجات دهند.

وی تصریح کرد: توجیهاتی از قبیل درگیری محدود به لحاظ زمانی و مکانی نمی تواند از این مصیبت بزرگ برای آمریکا جلوگیری کند، زیرا واقعیت این است که منطقه حساس خاورمیانه در صورت آغاز درگیری آبستن حوادث خطرناکی خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/HvjKjr