مجلس

صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری از قدرت وحدت مسلمانان در هراسند

جهان اسلام با بیداری اسلامی یک رویکرد جدیدی پیدا کرده و جهانیان را خصوصاً جهان کفر را در واقع به حیرت در آورده است. آگاهی مردم جهان از اسلام و دو مذهب تشیع و تسنن و در واقع قدرتی که در اتحاد و وحدت بین آنهاست، جهان سلطه را به هراس انداخته است.
پشنگ: اینها نه شیعه هستند و نه سنی، بلکه مزدور دشمن هستند

محمدرضا پشنگ عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در رابطه با کشتار شیعیان در مصر اظهار داشت:  جهان اسلام با بیداری اسلامی یک رویکرد جدیدی پیدا کرده و جهانیان را خصوصاً جهان کفر را در واقع به حیرت در آورده است. آگاهی مردم جهان از اسلام و دو مذهب تشیع و تسنن و در واقع قدرتی که در اتحاد و وحدت بین آنهاست، جهان سلطه را به هراس انداخته است.

وی افزود : با توجه به شرایطی که در جهان حاکم است و قدرت کشور ایران در منطقه و بیم دشمنان از این مسئله، آنها به دنبال ترفند  «تفرقه بینداز و حکومت کن» دست به اقدامات تفرقه انگیز می زنند و شیعیان را با نام فرق دیگر می کشند.

پشنگ خاطر نشان ساخت: ما فراکسیون اهل سنت درمحکومیت این اقدامات بیانیه ای صادر کردیم همچنین نمایندگان دیگر هم این اقدام را محکوم
 نموده اند.

  نماینده مردم خاش و میرجاوه در ادامه خاطرنشان کرد: البته ما معتقدیم خون شهدا باعث اتحاد بیشتر می شود. زیرا اسلام از همان ابتدا با خون شهدا آبیاری شده است  و عدهای درنوکری با آمریکا و صهیونیزم هستند و به نام اسلام این کشتار را انجام  می دهند.

 اینان  محکوم هستند و مورد نفرت سایر مسلمانان قرار گرفته اند. انسانیت هم این نوع قتلها را قبول ندارد.

وی افزود : برخی به نام اسلام این حرکت را انجام می دهند که  یقیناً مشخص است هم برای برادران اهل سنت و برادران اهل تشیع که اینها نه شیعه هستند و نه سنی بلکه مزدور دشمن هستند.

 جدگال: تروریستها از طرف ایادی آمریکا و صهیونیستها حمایت می شوند،آنها به دنبال شکستن اتحاد وهمدلی بین مسلمانان  هستند.

یعقوب جدگال نماینده چابهار و نیکشهر نیز در محکومیت این اقدامات تروریستی در مصر گفت: در هیچ جایی از دین اسلام حمله و کشتار بی گناهان اشاره نشده است؛ حتی نباید به کافران حمله کنیم وآنها را مورد ضرب و شتم قرار دهیم.

وی افزود: مسلمانان به دست گروهی از خدا بیخبر به شهادت رسیده اند و ما فراکسیون اهل سنت در جلسه علنی آن را محکوم کردیم و من از رئیس جمهور مصر می خواهم که عاملان دستگیر شوند و به سزای عمل  خود برسند.

نماینده چابهار ادامه داد: امید است در ماه مبارک شعبان از دست مسلمانی هیچ آزاری به هیچ موجودی نرسد که ایمان و اسلام مسلمانان خدشه ای وارد نشود. البته تروریستها از طرف ایادی آمریکا و صهیونیستها حمایت می شوند. آنها به دنبال شکستن اتحاد و همدلی بین مسلمانان  هستند و به دنبال ایجاد اختلاف بین ما مسلمانان هستند، زیرا آنها از بیداری اسلامی ناراحت هستند و می خواهند چهره جهان اسلام را تخریب کنند.

https://shoma-weekly.ir/uRlGlb